känner inte det behovet, känner inte att jag vill ha det du önskar efter,

kasnke ska ta och åka hem?

Hej hopp. vad ska alla göra i dag då?
Jag är gasnka så sliten nu, det har blivit många timmar som gott förlorade. Men det här är ju också det sista lovet så man måste ju spendera timmarna väl. Än så länge har jag väl inte  spenderat tiden på bästa sett måste jag säga.

Vill skriva mycket man fuck that, jag lämnar alla era tankar om vad jag hållt hus till fantasin.


Nu diskuteras nyår för fulla muggar, min lilla mangagubbbe i huvudet sitter och skriker "STANNA HEMMA"  Sara däremot sitter och skriker "Supa, Supa SUPA" Haha nej de var ju inte riktigt men n ågot i den stilen, men ännu så har jag ingen klänning. Nej nu pallar jag inte skriva mer, ska snart åka hem till moderjord med bilen.

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0