love,


Ja, åkte till IKEA igen idag. Köpte lite till skit till rummet.
När jag och pap satt i bilen så höll jag på att få ett phykbryt på radion det ända de snacka om var fucking julen! Varenda reklam var om julen och en massa jullåtar. Kan man överdriva mer?
Usch, julen ska firas hos oss i år så det är ju lite possetivt då kan man  häcka på rummet när man inte pallar släckten och jag kan möta Sara och ge henne en lite jul kram.

Har kollat klart på alla avsnitt av One tree hill nu (som finns att ladda ner) så nu vet jag inte vad jag ska göra, funderar på att ladda ner någon sorlig film för jag känner mig så sentimental, känner för att deppa lite ikväll men jag vet inte ...
Det är ju en del som ska ut ikväll men jag vet inte, ska till stockholm i morgon och jag vet inte om jag pallar. Men vore kul att komm ut och träffa folk sammtidigt som jag känner att jag bara inte orkar. Besluts ångest!



Sitter och tänker tillbaka till Thailand, jag minns det här hotelet så väl. Jag hade den bästa tiden där, det var varmt hotelet var super fint, de anstälda på hotelet var sjukt trevliga och de uttalade mitt namn jätte roligt, träffade massa trevliga människor. Det känndes som om tiden stod stilla där, jag använde inte datorn alls även om jag kunde, jag låg bara i solen och läste, lyssna på musik och åt chips och drack vatten.
Maten där nere var helt otrolig,bland de godaste jag ätit åt jag där. Suck, vill tillbaka




Kommentarer
Postat av: orresnorre

Hallå? lilla oscar på julafton då? :)

2009-12-03 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0