suckar,

jaha, idag var jag lite trött!
Jo så ajg pallade inte min feta rumpa till skolan förens halv två men men läraren var dock inte lika glad över min sovmorgon. Hade ändå ingen kund.
Iskolan så hade vi egnenhårvård (vi får möjligheten att få fixa våra egna hår, färga, tona, slinga, klippa osv.) och Olivia hade fått iden att hon skulel till och bli blond igen. Vilket jag tyckte var att utmana ödet pga att hennes hår inte var i den bästa konditionen. Men vi var påt det iallafall, vi började med en blondering över hela håret. Själjde det var  i tre ilika färger, blont pipilångstrumps orange och klitblont.
Så vad gör vi jo vi lägger på yttligare med blondering men bara i de partit där det var orange. Själjde ut det la på silvershcampo, lät det istta medans vi la i toning på mig i utväxten.
Själjde ut det seen la vi på tooning lät det sitta och seeeen så klippte vi av håret yttligare en bit och jag kan säga att då var håret rena rama tuggummit.
Ja det var mycke arebete men jag tycker att färgen vart över förväntan och klippningen är jag personkligen mycket nöjd med.

Min färg då ja den var super, srut som vanligt utan 1,5 cm utväxt.

Kanske inte så kul att läsa den högen med det ända ordet som fasnade var och seeen och sen... men men fuck that, det var allafall rikgtigt kul var sjukt trött i fötterna efter men ändå.
Ihelgen blir det fullt upp ska klippa och färga en hel hög med personer.

Helgen är helt oplanerad förutom att jag har några att klippa,s ak nog bara chilla fortfarande sliten sen förra helgen, aksnke tar och går på bio...?

Imorgon är det praktik det blir kanske sista innan jul. Ska bli skönt sammtidigt som lite tråkigt det är kul på praktiken.


känns som om jag inte ahr så mycket mer att skriva, så nu skiter jag i det och sätter på några avsnitt av vänenr eller så och sen sover.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0