24 timmar snart.

Godmorgon.

Det har vart en låååång natt för mig i natt. Jag kunde inte somna! Jag sa hejdå till alla på msn som jag snackade med, vid 1.30- 2.00 kanske så gick jag in på mitt rum och tänkte "Humm.. jag sätter på den här filmen som jag såg för 2dagar sedan, då lär jag somna fort ju!"
Men naturligtvis funkar det inte, klockan är då strax över 3.00.  Vad fan gör man 3 på natten mitt i veckan?
Jo man tar fram bärbara datan och börjar spela harpan för det tröttnar man ju ganska fort på men ICKE! Men efter en timma kanske så var jag ganska trött på det hade klarat harpan för många gånger. Jag ligger ett tag och funderar på om det ens är värt att somna om jag lyckas ska ju ändå upp vid 7.30. Jag bestämmer mig för att det inte är det så jag går tillbaka till daton och sätter mig och börjar leka runt där, ha ha !
5.30 då går jag och fixar mig lite sen kolla på tecknatbarnprogram och drack massa kaffe. Så när min far går upp för att gå till jobbet sitter jag redan redo och har gjort kaffe till hela familjen så ser han måttligt chockade ut och mor, hon  bara tittade på mig. I vanligt fall brukar jag aldrig gå upp nästan ligger gärna kvar i sängen ett bra tag efter mor bett mig gå upp (kommer nästan alltid försent då). Nu sitter jag här igen med ytligare en kopp kaffe och ska snart göra mig redo för dagen :)

/.F







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0