Droppen som fick bägaren att rinna över.

Usch vad jag är trött på drama nu!!!! Det är alldeles för mycket som kommer på en gång. Jag kan inte få in allt i mitt huvud och bearbeta det som vart innan, innan det dyker upp nytt! Sen är det ju bara jag med mig äckliga fucking otur som kan ha sådan här otur typ hela tiden. Kan alla fall inte ett drama lugna ner sig innan nästa kommer så min hjärna kan få andas. Kan inte hantera allt på det bästa möjliga vis när det bara kommer mer och mer det är OMÖJLIGT. Jag kan inte göra bättre ifrån mig än vad jag gör jag kan inte vara en annan människa, men allt drama är inte bara otur utan mitt egna fel också men när det redan är så mycket så hinner jag inte tänka innan jag gör det jag gör. Jag är en tankspridd människa som aldrig tänker innan jag talar eller tänker innan jag handlar. Jag tar mina konsekvenser dagen efter eller stunden efter, det är ju inget att hänga upp sig över ändå man kan ju inte göra någonting ogjort. Jag skiter i vad andra säger om det eller mitt sätt att hantera saker men sådan människa är jag, DEAL IT! Men det är väll det som gör att det blir massa drama jag tänker inte och har bara en jävla massa otur. Jag är en sådan människa och har nog alltid varit det igentligen mer eller mindre. Och alla är vi olika och det här är jag hur jag är vem jag är och vad jag gör. Jag är född sådan och kommer förändras men mitt inre kommer alltid vara det samma. Blir bara så sjukt trött och kan bara inte fatta varför allt ska hända just mig ibland!! Blir bara så himla slut i knoppen av det och det tar på mig och det tar på mina vänner. Jag vill bara skrika ut allt som är inom mig allt som bankar om att få komma ut. Jag vill bara ha lugn och ro för ett tag, få gå i vila Jag har bara lackat ur i den här texten det är bara en massa svammel men va fan.... ?

/.F

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

Du är den bästa tjejen filippa glöm inte det!

2009-02-12 @ 00:35:49
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: Alaa

Det händer mycket i det här livet .. men du klara ju det din lilla groda.. Älskar dej ,, och NEVER GIVE UP som bilden visar hahah

2009-02-12 @ 08:02:28
URL: http://alaaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0