Vet inte om jag kan tro på det jag hört om dig, vet inte om jag vill tro på det jag hört om dig.

Hej,

Ja sista kvällen på lovet och den vart så jävla misslyckad! Vi skulle till BK men när vi kommer dit så är polisen redan där.
Kvällen började hos mig, Sara kommer till mig, vi knäpper en öl och sen sitter vi och snackar massa skit senare kommer Eve och Rozen. Då börjar vi med vinet men vi de här laget börjar jag tröttna lite på vin har redan druckit det 3 dagar denna vecka. Så ni kan ju tänka att den där ölen var mycket god.
Vi sitter på övreplan i sofforna ett tag kollar gamla goa bilder pratar minnen och snackar men samma skit. Det var mysigt. Sen efter allt för mycket snack och några glas vin för mycket för vissa så börjar vi röra oss mot BK, Rozen kör.
Vi åker för bi och det första vi ser är massa folk och det andra är en polisbil. Skit ruttet, vi stannade ett tag och kolla vilka som var där snackade med lite trevligt folk, vi yrar runt i 20 min sedan beslutar vi att rulla vidare. Vi ringer runt men inget roligt såg ut att finnas. Vi åker till stan och kliver in på kebabhuset allt för tidigt. Där köpte vi lite ät bara saker sätter oss och äter medans Eve sitter och joddlar för full hals. Går vidare till subbway, där inte sitter då två flickor. Dom såg ut att vara allt för unga för att vara ute vid den tiden efter ett tag frågade jag dom "Hur gamla är ni?" Mitt svar var "Vi är 95:or".
Asså kan ni fatta då är dom 13år ska fylla 14 år.
Det är helt sjukt och dom satt där och snacka om knulla och supa och klockan började då närma sig 02.00. Det är sjukt kan inte fatta hur föräldrarna kan låta så unga flickor vara ute så sent. Med en tanke på allt som händer i den här skitiga stan det är rån, våldtäkter och misshandel varje helg. Att en sådan lite flicka är ute är ju sjukt, och sen sitta och höra hur dom pratar.  Lägg en tanke på att det är våldtäkter hela tiden och en sådan liten tjej skulle inte ha en chans att försvara sig om en kille/man skulle kasta sig över den. Våldtäkter är vanligare än vad man tror!!!

Det gav mig ändå en tankeställare!
Det är ju mycket snack om att det går lägre och lägre ner med drickandet. Vi har diskuterat det i skolan ganska mycket om just tjejer, killar, sex, alkohol och vilken ålder allt är i. Jag läste i tidningen om en tjej som var 13år och gravid, dom interljuva både henne och hennes mamma. Mamman var fullt medvetande om att dottern hade sex och att hon sov hos andra killar. Men varför låt barn vara barn. I dagens samhälle så "måste" man växa upp så fort man får inte vara barn tillräckligt länge. Men man ska ju vara vuxen hela livet nästan. Jag tycker ändå att tills man är minst 15år så ska man kunna vara barn, man ska kunna leva utan sex och alkohol då.
Och det är oss det hänger på hur framtiden kommer se ut när vi blir vuxna.


ja nu kom jag av mig lite om kvällen men blir fan lack. Efter sobbway så skjutsa Rozen hem mig och nu i dag vaknade jag vid tolv men låg kvar i sängen tills 14.00. I morgon börjar skolan och jag är inte INTE alls taggad för det. Känns inte som om jag haft lov alls. Har inte sovit  i min egna säng förens i natt, har inte sovit ensam sendan i fredags har alltid vart någon här eller så har jag vart hos någon annan. Så att vila ut sig i lugn och ro har ju inte vart vad jag gjort och i dag kom jag på att jag ska ha prov i morgon och jag ska lämna in en uppsatts. Kan inte fatta att jag låtit det gå så långt, jag ligger så jävla efter med skolan. Och dum som jag är så gör jag inget heller för att komma i kapp, kommer få plugga sönder mig snart. Det är tre uppsatser, tre prov och lite uppgifter som inget gjorts. FAN! Men jag orkar inte, nä fan blir nog hemma i morgon och försöker plugga lite i dag hinner jag inte . Ska klippa 3 eller 4 stycken sen ska jag möta en och lämna lite saker  och det går inga bussar från eller till Odlaren i dag så jag kommer få vandra en heldel i dag.  

Peace and out!


Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

SAKNAR DIG ALLDELS FÖR MYCKET FILLE !

2009-02-22 @ 19:45:31
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0