jag sa aldrig nej!

FAN!
Har inte sovit alls i natt, suckar. Jag fattar inte har knappt sovit på hela den här veckan och ändå kan jag inte sova, det är ju helt jävla sinnes sjukt! Kan det bero på att när det känns som om att när jag väl klarat en dag så vill jag inte klara en till. För det känns bara så allmänt jobbigt att gå ut. Skulle heller sitta hemma hela dagen dega vid Tv, spela nått barndataspel, läsa ut min bok som jag så dukigt börja på men aldrig avsluta eller bara gå en promenad i snödrivorna uppe i Odlaern. Kan troligen vara det. Så i dags ak jag i väg och prata med en doktor sen boka tid och kolla vad det är för "fel" på mig. Förhoppningsvis så kommer jag få hjälp med mina sömnproblem och börja kunna sova som "normalt" folk.  Det possetiva nu är ju att jag har all tid i världen så behöver inte stressa, kan packa mitt och göra mig i ordning ta en tidigare buss och möta min älskade Olle.
Vi ska ta en frukost tillsammans, dricka kaffe och berätta allt som hänt under lovat. Olle bor ju inte här i stan från början så hon har vart och hemma hos familjen nu hela veckan. Så båda hon och jag har en del att komma ifatt med. Sen har jag praktik, senare på lunchen kommer jag träffa Alaa som jag inte heller träffas på för lång tid. MYS! 
Har även körskola i dag och så ska jag klippa Henkepånken men hur ska jag hinner med allt? 
Aja det löser sig nog det är bara att köö.....
Hoppas på en fin dag iallafall!


PEACE AND OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0