Kyss fienden...

Kyss fienden!
Vissa springer omkring och är rädda, visa ljuger för att klara dagen andra möter sanningen.
Sanningen kommer komma fram och när den gör det kommer det göra ont, men sanningen gör oftast det.
Var inte rädd det är bara livet.
Kyss fienden och önska att du lever. Fastnat i lögnen och lev vidare. Säg aldrig förlåt.
Lyckan lurar en man kan lämna smärtan men man kommer aldrig att vara lycklig.
Ostördhet är ett privilegium, villkorslöst.
En dag kommer det vara min tur att lämna dig, en dag kommer det var min tur att lämna er och den dagen kommer jag att bli legend.
Villkorslöst.
Tänk exklusivt.
Värkligheten är en maskerad. Samhället, alla gömmer sina riktiga identiteter och avslöjar dom genom att gömma sig.
Så heroiskt.
Varje normal människa önskar någon gång att spotta i nävarna och hissa piratflaggan och börja skära halsar.
Kyss fienden och önska att du lever.
Varje dag jag måste komma hit ser jag som en dag att få slippa, en dag närmare slutet.
Kyss fienden!

/.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0