Ron Pope - A drop in the ocean - Föralltid!!

7 månader är är lång tid.


Jag kommer bli fett rik denna vecka, klippt 3 stycket tjäna 400kr mycket bra. Sen ska jag klippa och färga lite mer i veckan så kommer tjäna en del och till helegn kommer jag vara rik. Då är ju bara fråga vad ska man slösa pengarna på då?


Sov till typ 14,00 låg kvar i sängen under täcket  en halvtimma extra senare åkte jag till stan mötte Sara och Eve tog en fika sancka om föregåeende vecka och kommande helg typ. Vidare till Micke klippte han tog en kaffe sen hem. Åkte buss till Micke och de nya bussarna är fan hämska! helt obekväma, sätena är skit hårda och och placeringen av stolarna är ju fucked up.  Hemma  nu borde plugga men humöret inte på topp.



Men på fiket så slog jag, Sara och Eve vad, två stycken faktist. Ska se vem som får rätt och vem som får fel. Viserligen har ju jag redan ett, 100kr att förlora. Ena vadet är jag mot Sara och Eve, kommer jag kunna hålla det? Andra är mellan alla tre, ska bli lie skoj och se vem som förlorar och vem som har rätt.  I morgon har jag min första praktik det ska bli skit skoj nytt ställa så. (ligger brevid WY, mycket bra) Men tråkiga är att jag inte får träffa alla skönheter från klassen då var nämligen inte i skolan. Men får träffa några och det ska bli så sjukt skööööönt: Olle och Alaa vi har en del att prata om kan man ju säga. Inte sett töserna på över en vecka nu!! Skäns som en evighet fan, känns längre än vad det är.
Aja ska glida vidare nu kanske killar ut och tar en prommenad och en ciggarett med någon av skönheterna i Odlaren. Ibland är det skönt att man inte bor i stan.

Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0