Säg sanningen i istället för en lögn, för i slut ändan kommer det betyda lika mycket.

Sanningen är en konstig sak.
Alla vill höra den men ingen vill säga den.
En komplicerd sanning hoppar man gärna över och drar en lögn. Och de är sanning!


Nu har jag vart hos sara i två dagar har sovit ytterst lite. Första natten var det bara jag och Sara vi satt vid datan och kolla film och pimplakaffe, åt glass, bullar och massa chips vi gick och la oss runt halv sju.  Dag två så så hämtatde jag min data och eve hängde på med sin data, vi satt vakna till 5-6 på morgonen. käka glass popcorn och drack massa läsk. Det har vart jätte skönt, jag är så jävla tacksamm att jag har dessa två flickor som finns vid mina sida när jag behöer det.

Vad vi sak göra i kväll är nästa fråga, jag vet inte om jag är så jätte taggad på att gå ut, otroligt nog. Men att sitta hemma här hos Sara verkar inte som ett förslg heller. Men jag känner mig inte som en jäte social människa just nu så att sitta hema skulle vara riktigt skönt.
Men nu ska vi ta ett  beslut!

peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0