Snart tar jag dig din lilla *****!

Fan älskar internet och älskar internetnördar. Jag är så glad för mina vänner. HAHA!
Moderna samhället, det finns ju till goda och onda handlingar men fan va kul!

I dag vart jag så jävla sur så jag färga håret, var trött på mitt hår så experimenterade lite med färgerna på Olles praktik. Blanda lite hit o dit körde i en färg som jag inte haft på så jävla länge och blanda den man en annan. Har inte bestäms mig än om det vart bra eller dåligt. Men man vänjer sig med allt så.
Började på min nya praktik älskar den, dom var så jävla trevliga och snälla. Skulle igentligen börjat förra tisdagen men var allt för bakis för att komma iväg eller ens ringa, så jag började i dag. Fick inte göra så mycket för det var ju första gången satt mest och snacka och kolla in salongen. Dom bjöd på semla det är ju fettisdagen i dag. Fick sluta tidigare för jag hade körlektion hade glömt avboka den så var tvungen att gå på den.  Men nästa vecka börjar med kunder. Ska bli riktigt roligt. Känns som om jag äntligen börjat på riktigt. Känns faktiskt bra!

I morgon så är det skola, slutar tidigt så ska i väg och snoka lite (Mohaha!) senare sak jag fika med FAB 6 MYS! Och om 7 dagar så.........jag........... WEEE!


PEACE AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

FILIPPA DU ÄR SÅ HIMLA BRA ! I LIKE YOU TO MUCH !

2009-02-24 @ 22:21:49
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: Saften

snyggingar 8)

2009-02-24 @ 22:40:13
Postat av: Kexet

LOVE YOU :)

2009-02-25 @ 03:12:57
Postat av: Alaa

Filippa ropa på mig om du behöver hjälp när du ska ta den lilla skit ungen ;) hahah du vet vad jag kan göra med den ,, svär ska slå sönder den människan .. Bara för dej <33

Va roligt vi hade idag btw =)

2009-02-25 @ 19:31:25
URL: http://alaaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0