Jag älskar att se dig skratta med dina vänner, då vet jag att jag kan lämna dig.

GodMorgoN!

Nu har jag kommit hem från körskolan, det gick bra. Försov mig såklart så med stängda ögon tog jag på mig det som låg framme för min pappas kompis skulle nämligen skjutsa mig och skulle med ett tåg så det vart väldigt bråttom, jag tog på mig ett par jeans, ett linne och en stickad tröja slängde på mig jackan och sprang ut och när jag sitter halväsgs ner upptäcker jag att jag INTE tagit på mig min BH så nu har jag haft en körlektion utan bh, Haha!
Efter körlektionen skulle jag ta bussen hem igen men fy vilken jävla lirare till bisscaffis det var. Jag oh en tant stod och vänta på bussen så kommer en busschaför och säger " ska ni med 20:an så ska ni åka med mig"
Jag då som inte tänkte så klart eftersom det var tidigt på morgonen upptäckte ändå att bussen var 3 min för tidigt och 20:an till Odlaren är ALDRIG tidig tvärttom, men jaja bättre för mig. Så jag och tanten hoppa på bussen och sätter oss men när bussen ska åka i väg så kommer det en annan bisschaför springandes bakom och skriker och viftar med armarna för fullt. Då har busschafören tagit fel buss, så det var bara att byta. Inte bara det att han var virrig han körde också som om han hade haft en vild utekväll kvällen innan men det gick fort att åka hem så.

Väl hemma nu så sitter jag och funderar på om jag ska väcka mig små änglar på ett snällt eller grovt sätt.. Men med en tanke på hur Saras äckliga temprament kan vara så tror jag att jag tar den snälla vägen för mig egen säkerhets skull.


 



 

Sen vill jag lägg en stund till att tänka på min underbara söta snälla bästavän som är uppe jämtland och roar sig med familjen. Jag saknar henne så sjukans mycket. Och tycker det är jätte, JÄTTE tråkigt att hon inte har möjligheten att komma till mig i dag.

Olivia till dig: saknar dig sjukt enormt jävla mycket. Hoppas du har det fint där hemma och spenderar tiden väl där uppe, när det gäller familj och vänner och självklart killarna. Men när du kommer hem då är du min igen, då ska du och jag mysa och härja. Du betyder min underbara skönhet!
Du betyder massor, älskar dig vännen min.
All kärlek.



Nu ska jag kille och väcka de fula ungarna som barkaderat sig i MIN säng.

/.F

 


Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

Filippa saknar dig oxå, du är min solstråle , alltså hoppas detta party blir bra för dig. Tycker inte om att jag är här när det är ditt 18 års kalas. men TJEJMIDDAG sen! älskar dig och det vet du, du är fantastisk, plus att du är min fille.

du och jag, vi två, alltid vi.

2009-02-16 @ 18:14:06
URL: http://sevenwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0