sTOP pretend, you are not that good!


Gud vilken! Dag börjar med att moderjord kom in i mitt rum och börja sancka om att Stat brannn och bla bla, jag slängde en kudde på henne coh bad han lugnt och sansat att vara vänlig att lämna mitt rum sen vände jag mig om drog upp täcket och lossade som om inte världen utan för existera fungerade mycket bra! Halv tolv gick jag upp och sjukanmälde mig går ner för trappen där ser jag min kära bror sittandes i soffan med täcket. Jag tittar på han
"varför är inte du i skolan?"
"Jag har ont i magen, själv då varför är du inte i skolan?"
"Jag har också ont i magen"
Satte mig i köket kockade kaffe läste mitt stjärtecken..

Fiskarna. Någon visar sig inte vara lika lojal mot dig, som du själv varit mot personen i fråga. Tecknet avråder dig dock från att göra en stor affär av det.
Kan ju stämma lite, emn vet inte om jag är så bra på att följa råd.

Tog bussen till stan träffa Fab6, fika och efter ett taj jojnar Eve ligan. Visade upp mitt nyfärgade hår, flickorna tyckte det blev bra allafall men jag, jag har nog inte bestämt mig än om jag gillar eller ogillar det. Det är vilket som. Ärligt så bryr jag mig inte så mycket heller, det är ju bara hår det går ju att fixa ganska lätt! När vi sitter på WY och kollar ut så se jag en kille han kan ha vart 11-12år kanske som står och röker och efter ett tag tar hans kompis som ser ut att vara lika gammal upp en cigg med. Tycker bara så synd om de små att dom håller på som dom gör i den åldern liksom, men ksa väll får vara barn?!


Efter fikat tog jag en sväng mötte Oscar och sedan hem. Väl på bussen komemr jag ihåg "FAN! tiori lektionen var ju i dag!" inte så mycket att göra åt så åkte hem åch och håll i er nu... plugga! Det är en gasnka ovanlig synd now days! Jävla matte driver mig till vanlinne!
Jag hatar min matte lärare och inte lite han är en lite ettrig gubbe och är hur jävla hettsig som hälst.


PEACE AND OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0