Mysigt!

Hejsan hoppas!

I går var det alla hjärtans dag, hum.. överskattat som fan men hade det mysigt i går ändå, var hos Sara och kolla film och körde lite TV-spel och allmänt myste.
I dag är jag lite sliten har vart ej jobbig dag. Jag vakna vid halv elva hos Sara åt frukost. Vid 13,00 så gick vi hem till mig. Sen efter det har jag bara städat och åkt på olika ärenden.
Senare kom Eve och Suss så skulle jag och Sara laga lite mat till henne och mig, och allt som vi städat i köket var i helt onödan blev sjukt stökigt. Så nu får jag städa om det i morgon. Nu sitter vi på övervåningen och glor film och är allmänt sega, Men det gör nog inte så mycket ska lägga mig tidigt i dag så jag är pigg tills i morgon för jag ska upp ca 06.15 för att jag ska ha körlektion 07,00 (suck). Jag är ingen morgon människa direkt, så får se hur det går om jag ens kommer upp, lär ju pimpla kaffe. Haha.
Lär ju komma hem vid 9.00 tiden och då ska jag väcka resten av flickorna sen ska vi bara dega, åka lite ärenden och sen fixa oss. Känner mig sjukt stressad ändå fattar inte varför men men..

/.F


Ps, Bilden är från 2007, så ganska gamal förmodligen!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg!

2009-02-18 @ 19:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0