Vi gör båda samma sak, ljuger. Men sanningen är att ingen av oss vet det än..

Veckans bravader!

HEJ!


jag är helt toyalt slut nu kan jag med säkra ord säga. Jag har städat sen halv ett i dag fram tills nu. Sara kom och hjälpte och tack gode gud för det hade aldrig hunnit klart allt själv.

I måndags hade jag min 18 års fest, den gick helt okeej.  Det började med att flickorna kom vi satt och myste, drack, pratade, dansa och körde kortspel.
Sedan vid 20-21,00 så kom det yttligare med folk. Jag vet inte riktigt hur många det kan ha vart 40 st höll inte räkningen så noga, men huset är ju lagom stort och det fanns sittplatser lite här och var. Jag vet inte riktigt vad alla gjorde eller tyckte efter som jag själv mest sprang upp och ner och plocka, eller var ute och rökte eller var inlåst i olika rum utan flera helt olika andledningar. Hann prata med några stycken allafall. Fick en ny start på hur mitt liv kommer se ut i framtiden. Men helt OK. kvart i fyra åkte jag o Henke till statiol köpte pizza och så.
När vi kommer tillbaka står alla i köket och har fått för sig att laga mat, då var klockan 0400. Mitt kök var då rensat på det mesta ätbara. Fick lite natt gäster den natten. Sara, Eve, Thea, Henke, Linus, Jimbo och Matilda och jag sjlv så klart.

Bilder: (mina ögon är fan röda på nästan alla bilder)












Dagen efter.
Dagen där på när jag vaknar för att kolla förödelsen så fick jag en lättnad det var inte alls så stökigt som jag räknat med och inget var då sönder typ. Vi städade undan lite sedan satta vi oss och diskuterade vad vi skulle göra denna kväll. Och då kom vi fram till att varför inte ha en till fest?
jag var ju ändå ensamhemma ett tag till.

Vi städade undan och skickade iväg Jimbo med pengar till mer dricka.Sedan satt vi och allmänt degade i några timmar sendan upptäckte vi att klockan flygit i väg och kanske alla skulle fixa sig nu. Det vart ett jävla liv och alla sprang runt och panika ett tag. Sen började folk rulla in.

Bilder,







Den natten hade jag yttligare lite natt gäster, men hade själv inte sådan stor koll på vilka. Vi la oss mycket sent. Vaknade mellan 8-10 på morgonen någon gång. Jag gick upp då yttligare en gång för att se hur stor förödelsen var denna gång. Men hade inte lika kul denna gång, Hål i vägg förnserlist försvunnen (men upphittade senare) en försvunnen tavla (någon som kan tippsa vart den ligger?) lampor, dörrknappar trasiga lite repor på kylen, Kylen var på max så maten va fryst nästan. märken på nästan alla väggar öl burkar glas över allt. Gardinstänger, var som en båge mmm MYCET MER Jag är förvånad över hur folk kan ens komma på allt att hitta på. Dagen började i kaous så tog mig en del vin vid 12 tiden.



SLITEN!
städade nästan undan alla, åkte o träffa kim och Robert senare satt vi hos mig och kollade på Film och myse bara. Var helt slut så kunde nätt och jämt kolla kart på filmerna.

I dag har kom sara till mig så städade vi klart det sissta, och då upptäckte vi att det måste vart en jävla massa människor som snusa efter som det låg snus över hela huset... suck och någon som tuggade en jävla massa tugggummi.

Vem är tuggumimannen
? haha.

Mitt hus har aldrig kännts större efter dom här dagarna jag har haft folk sovandes hoss mig ända sedan i söndags till i dag. MEn nu är alla uta och familjen inne.

När vi var klara med huset flydde jag fältet, men mor ringde och sa att det såg bra ut hemma men det är ju mörkt ut så här dags.  Vi laga nyss mat hos sara eftersom jag har gett mat till mins 20  pers så fanns det ingenting hemma.  Nu ska vi kolla film och röka vatten pipa för min skull så behöver jag en lugn mys kväll med en av jordens finaste människa.
Tack för en trevlig vecka allihoppa!


Peace and out!

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

HAHAHH , himel vad som händre i huset ditt , vad har din far och mor sagt då ? :) ÄLSKAR DIG BRUDEN SKANAR DIG NÅGOT!

2009-02-19 @ 22:34:38
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: Alaa

HAHHA OMG bara om jag kunde komma ,, shitttttttt jag missade rätt så mycket :@ Älskar dej fille.. Puss

2009-02-20 @ 00:58:04
URL: http://alaaswords.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför posar du som en strippa för? äckel

2009-02-23 @ 14:35:40
Postat av: Anonym

Är det nu jag ska ta åt mig ? :S



speciellt av en "Anonym"

väx upp!

2009-02-23 @ 20:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0