Vart vill du komma med det? Vad vinner du?

SUCKAR!

Det är inte kul längre, även om man sitter och driver på, skrattar och skämtar så är det fan faktist inte speciellt kul längre.
Bajs!

Ni som inte känner mig en kort beskrivning:

Namn:
Jag heter Filippa Ebba Westerberg, eller saningen är att jag igentligen heter Ebba men Filippa är mitt tilltalsnamn. Jag har typ tusen smeknamn, men det som de flesta kallar mig är Fifi.

Ålder: 91:a och fyller den 2 Mars altså nu på måndag (glöm inte säga grattis då!)

Bor:
Jag bor hemma med min mor far och lille bror,

Skola:
går på St:Eskilsgymnasium på frisör linjen, 2:a året 

Hårfärg.:
Orginal färg på håret blond, färg på håret nu... ja du? vet inte riktigt, orange? J

Vad görs på dagarna?:
Jag spenderar mina dagar för det mesta med Sara och eva, änglarna i mitt liv. För det mesta degar vi på WY eller hos någon av oss. Vi bråkar nästan hela tiden kallar varandra för det grovaste men innersinne älskar vi varandra. Vi brukar inte gå ut utan varande. Jag tränar salsa en gång i veckan. 

Om mig:
Många som träffar mig första gången kan nog tro att jag är en ytlig person eller att jag tycker illa om dem, jag kan säker uppfattas som bitchig. Men själv tycker jag såklart inte det, jag tycker inte illa om folk direkt utan de måste göras en del om jag ska tycka illa om någon, jag har alldeles för lätt för att förlåta, speciellt människor som jag bryr/brytt mig om. Men jag kan vara jävligt iskal mot vissa. Jag tror inte på allt jag hör men tar allt med en nypa salt.  Jag bryr mig heller om vilken klädslit folk har så länga dom är trevliga och vet hur man beter sig, jag har vänenr med de alla möjliga klädstilarna. Folk kan nog tro att jag typ lever för fest eller att jag bara älskar att festa eller något sådant men va fan det finns inte så jävla mycket att göra i den här stan om man är under 18 år. Att sitta hemam jämt är ingen höjdare heller. Men däremot älskar jag att träffa folk, tycker det är sjukans roligt att träffa nytt folk gammal folk lära känna människor. Det är det som är det roliga med fest typ.

Det roligaste som finns att göra är att:
 åka skidor/snowboard och mysa i backen med en cigg och en bunt kompisar. 
Dega med en god vän på ett fik.
Sitta vaken en hel natt med en god vän och spela, kolla film och driva runt bara.
Det finns säker massa mer men det där är nog bland de roligaste jag vet.


.
Suck vilken seg dag som ni läst vet att  jag, Filippa Westerberg satt och pluggade igår kom till skolan ENBART för att göra det där förbaskade provet men cp-gubbe till lärare "nej du får inte göra det i dag du får göra den om en månad"  Fan palla. Skulle sedan till rektorn men han hade inte tid så det fick bli på måndag.
Gick till rinnman och hälsa på uppe på teknik. Älskade sötungar där. Kolla film med Saras klass ett tag sen gick jag till stan och för ovanlighetens skull tog jag en fika på WY. Börja med att Olle och jag skulle fika men senare var vi ett gäng, MYS!
Efter fikaa gick vi hem till Olle och smidde planer, desvärre kom det vi inte på någon riktigt bra men det kommer, det kommer. Gick till träningen vid 19.00, TACK GUD för träning fick massa glada endorfiner.(heter så va?) Är på lite bättre humör nu men slår vad om att någon jävel snart tar ner mig på jorden igen. Men lycka för ett tag, tack!


I morgon ska jag upp vid 6.00 kör lektion vid 7.00 sedan kanske jag drar mig till skolan om humöret är gått nog. På kvällen ska jag på 18års middag ska bli jätte kul. Trevligt folk, god mat och kul. Sen efter middag får vi se vart äventyret fortsätter. MYS mys!


Peace AND out!

Kommentarer
Postat av: matilda

du är den finaste människan <3

2009-02-27 @ 17:55:14
URL: http://matildalind.blogg.se/
Postat av: Alaa

Love for you .. <3

2009-02-27 @ 23:17:17
URL: http://alaaswords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0