haha, det är de djupaste orden jag kan finna just nu,

Sitter hos Sara nu. Var på Djurgårn med ett härligt gäng i kväll spela lite kubb. Det var mcket skönt. Vi körde tjejerna mot killarna och vi flickor ägde sönder såklart!  Men mot sluten av kvällen när kortbyxorna känndes inte tillräckligt värmande och när myggorna börja äta upp en utifrån och in så gav vi oss för kvällen. Körde hem Östvik sen åkte jag till Sara och åt lite glass och för ovanlighetens skull snacka vi en del skit. Vi tog upp den gammla vanliga traditionen, jag sitter med en bärbardator i knät och hon sitter brevid mig med sin vanliga sitter och chattar och kollar runt på internett. Just nu är tystnade olidligt spännande eftersom Sara är "jätte" inne i sin dator och sin musik.

Ska kolla vidare nu och sen kanske det bär hemmåt, och för att inte bryta en annan tradition så ska jag slå på ett avsnitt Vänner. ÄLSKA!
Jag funderar på att bara ta det lugnt i morgon också kanske köra lite bil men samtidigt är jag sugen på att gå ut och röja lite. Det bil antingen eller....



Sara och Fifi back in the game!



peaceandout....

Kommentarer
Postat av: Östvik

ÖHH! ursäkta!!! ni vann EN gång av 3!!!

hur får du de till att äga;) hahaha

2009-06-28 @ 11:44:56
Postat av: Sara

Vi ägde <3

slut på diskussionen!

2009-06-28 @ 18:33:24
URL: http://blogg.passagen.se/sweet.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0