Jag vill inte bli den jag var,

Att jag bryr mig?


Jo, klart som fan att jag bryr mig bara det att jag samtidigt skiter i att bry mig för att jag vet att det inte lönar sig. Jag förlorar bara på det, det är min energi som försvinner men kan vara svårt att låta bli med din patetiska uppsyn rakt i min fejja. Svårt att låta bli när du beter dig som en äcklig lite 3åring som inte fick som den ville.  Du stör mig, du irriterar mig och mest du gör mig så arg. Jag har gjort fel, du har gjort fel men jag lämna det förflutna bakom mig det gjorde inte du, för du lever i en jävla dröm värld, där du tror att du är så sjukt populär och att alla tycker om dig. Jag ser fler som hälsar på dig med ett leende på läpparna men sedan gå och förlöjligare dig. Du är patetisk som har sådana höga tankar om dig själv, KOM NER PÅ JORDEN! Du går runt och viftar med armarna och kör upp din feta snok i vädret men hallå kom till insikt du är varken bättre eller snyggare än någon annan. Du är lika lite som alla andra är i den här stan, men med en större eller mindre käft! Kom igen!

Glad sommar, hoppas du flyttar ditt äckligajävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0