Mitt liv suger thats it,


Var ju på Dj skolan med min bror i Tisdags, ofy vad det välde minnen från skolavslutningen i nian och när jag satt coh vänta på han i koridoren så kom det upp minnen från när jag och sussie satt där och dega och klaga på hur sega rasterna alltid var och när jag kolla in i klassrummet, minnen, minnen, minnen, minnen. Saknar det så klart men efter studenten så känns det mer verkligt, Jag tar snart studenten, nätsa år är det min tur och då har jag klarat mig. Då är jag fri att göra vad jag vill jag kan flytta om jag vill, jag kan göra vad jag vill.
Men jag kommer alltid att sakna suss i skolan, för hon och jag hade de grymaste stunderna. Som när vi spreng runt och sa "Nu får ni banne mig sluta kackla där bak!" hela tiden, eller "ööhm NEJ" och vi kunde skratta åt det något så sjukt och när vi satt vid "våran bänk och kämpa med ett hål i bängen med en penna och den dagen efter ett års kämpande så vart det hål. När vi satt för oss själva och skratta åt alla som gick föbi oss, alla timmar vi spenderade när vi låste in oss på toa(som bilden åvanför) men inte för att fixa oss (lite dock) men för att bara flumma i lungans ro youknow!
ja fan, fan vilka minnen och all bara väller, kollade på bilder och videoklipp från de goa tiderna med suss och jag skratta lika mycket nu åt att bara minnas hur förbannat kul det var just då i tillfällena.

Ja, tiden går och amn hinner aldrig stanna upp och tänka efter och uppskatta det man har.  Jag hade den bästa människan vid min sida då och jag tänkte inte på det men nu vet jag. Saknar att flumma runt med Bob.
Får ta en krogen runda snart igen min fula skönhet!
Peaceandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0