talk me away please,

Kollar på Vänner hela dagen i dag, sjukt skönt! Sen träffa jag Kimi och ligan kolla tre filmer med en massa godis på köpet (tyvärr). Det har vart så sjönt knappt haft mobilen på mig ingen störde mig allt var så skönt!
Vet ni!?!?!
I går åkte jag och David i han bil sen fick jag sladda lite. Skojjit va?!
Jag var BÄST, lovar!
(Jag har på något vis tappat bort mitt körkort och mitt lägg kan inte finna det någonstans, hjälp?! Haha! Är det typist mig eller är det typist mig?)

Vi åkte till hund klubben i odlaren sladda uppgruset sen åkte vi hem. Så kolla jag alla mina barn tecknadefilmer hela natten somna i soffan.
Nu ska jag slå på några avsnitt av vänner sen sova ska upp skapligt. Min lillebror går ut 7:an och mor&far kunde inte gå på avslutningen så jags ka gå istället sen ska vi åka och äta slagsta glas.på kvällen blire pizza och mys. Ska åka till jovke för att uppdatera han och han ska uppdatera mig med det nya. Har blivit en tradition att när det hänt något eller om man bara vill snacka så dyker jag magist upp hos han på kaffe, ett antal ciggaretter och flera timmars prat. Brukar sluta med ett mycket lättare hjärta och en full blåsa av kaffe.


Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0