Jag vill bara inte vara sårbar mot dig,

Bada i går med boysen i Kalkbrottet  det var mycket skönt lite kallare än vilsta dock men skönt som fan. Först hoppa killarna i och gall skrek om hur kallt det var den ända som sa att det inte var så farligt var Robba, jag hoppar aldrig i kan hända någongång ibland men inte så. Så jag gick i och visst var det kallt men inte så kallt som dom väsnades om.
Fick köra kims pappas bil ut mycket roligt. Har inte kört någon annan bil än mina pärons och bilskolan (uppkörningen också då) så kul att prova nytt. Allt gick som smort, på hem vägen fick jag köra Davids pärla men han satt brevid och hade en nära döden upplevelse. Men allt gick fint alla kom hem i ett helt paket.

(Jag skulle ta en bild på Kim när han hoppa i men det gick icke så bra och han vägra hoppa igen)
(Robert och jag var i längst)


I morgon har vi frilufsdag hela klassen förutom fab6 (<3) ska någon annanstans än till parken zoobadet men tror inte jag åker dit. Känner mig fortfarande rosslig och hes i halen och ser man på vädret så det det inte heller så mycket bättre ut, så va fan ska jag dit och gö liksom. Blir vell hemma dricker kaffe och kollar på regnet. Ska fixa lite kort till student så kan ju göra under dagen också.

Hejhopp det ska vara dåligt väder hele helgen gasnka så sugit fan. Jag som ska ha klänning på mig på avslutningen och studenten. kalt? Ja
I dag vid 20,00 så var det 8grader uta lite skillnad från i går eller vad?
Nu ska jag kolla på några avsnitt av Vänner sen blir det korgen för mig, om någon vill dricka kaffe och hålla mig sälskap medans jag pysslar lite med mina bilder så call meeee!

Peaceandout!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0