Älskade mormor <3,

I dag åt jag lunch med Johanna, det var  ett tag sen bara hon och jag satt och snacka så vi hade en del att prata om så det var jätte mysigt. Johanna gick också och kolla efter någonting att ha på sig på skolavslutningen men så klat köpte hon allt utom det. Vi traska sunt på stan ett tag i solen sen mötet jag Östvik och resten av boysen i vilsta för ett dopp i det blå och en stund i solskenet.
Och om en vecka LOOOV, kan fan inte komma fortare nu. Längtar till skolan är slut  nu för ett lång vilotid ska försöka ta mig bort från Äckeltuna ett tag innan jag börjar jobba det vore så skönt, skulle verkligen behöva det,  ska vell inte börja gå på igen om hur mycket jag hatar den här stan och folket som bor här. Inge roligt. Men men ska snart ut iväg igen på lite äventyr och härja.

Här är jackan jag köpte, vad tycks?
kanske inte ser så bra ut på bilen men det är den perfeckta sommmar jackan inte så tjock men änså en jacka. Det där regnet som det rycktas om då kanske den  passar bra om jag ska änvända den, haha.




I söndags var det första gången jag fick den där kännslan "wow det är fan sommmar nu!" Jag och Östvik tog bilen till borsökna och badade på kvällen och på vägen ut satt vi och lyssna på den perfeckta blandningen av sommar musik. Vi bada stannade för en cigg på vägen hem köpte vi glass. Det var när vi gick från borsökna till bilen som jag kännde det, när jag vände mig om kolla på vattnet och den lågt liggande solen så kännade jag, "fan det är fan sommmar" Det var verkligen det ulitimata. 

Lördagen var helt OK, ingen big deal men okej kolla robinsson  med älsklingen men inte till någon större lycka vart så sjukt besviken, Anna skulle verkligen vunnit hon hade ju på riktigt förtjänat det , hon hade levt i träsket längst, hon var yngst och aldrig vart hemmifrån typ, hon hade utväcklats så groft och hon hade provat det mesta.

Robinsson går inte ut på att vara en "överlevare" längre så är det bara. Det går ut på att klara sig bäst o än större folk grupp under dåliga omständigheter. Det handlar om att utväcklas oc att lära sig, vara social och kunna prata för sig själv och kunna hålla masken. Ninia gjorde ju ett bra jobb med spelet, hon packtade så snyggt hon ägde ju packten men i slutet var hon för svag. Hade de haft en tävling där det var mer rättvist, flickor vi måste erkänna killar är starckare än oss så är det bara, Jarno var ju sååå mycket starkare än Anna hon var ju bara skinn och ben kvar då och jarno hade sitt extra fett och en del muskler kvar, plus killar är starkare. 
Tappa lite av lördagen där, men allafall efter krogen drog jag och mötte Palle vi begav oss mot krogen där vi mötte en massa härliga människor.
 
Fredagen så var jag med Evelina och Thea, vi åkte på en lagfest det var helt OK träffa lite folk osv men blev inte allt för sen hem. En bild från bussen med Thea och Eve,






Ja det var min helg baklänges men det var också så mina dagen skulle vara rankade om  man skulle säga vilken dag som var bäst. 

Efter sol så kommer det regn.



(bilden är från en mysig kväll med Östvik, vi tog en kort promenad vid ån innan vi hyrde film och köpte glass)


PEACE AND OUT! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fin jacka:)<3

2009-06-01 @ 22:15:03
URL: http://matildalind.blogg.se/
Postat av: Filippa westerberg

jag vet älskar den!

2009-06-02 @ 14:37:08
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0