Du är inte ens hälften så man som du tror att du är,

Igår vart en mycket roligkväll, jag ringde kära Johanna och undrade om hon skulle hänka till Harrys och jo hon gjorde det. Blev några öl i sällskap med Sara innan sedan mötte jag upp Johanna. Väl inne träffade vi en massa folk. Hade en jävligt rolig kväll träffa massa gamla människor som jag inte sett på ett tag.

Dansa och prata sen dansa och prata lite till, men jag tycker nog att jag mest prata.
Men det vart en tung kväll vart ganska berusad men lagom. Kom hem alldeles för sent somna ännu senare och gick upp 07.00. När jag vakna kände jag mig inte så som jag brukar känna mig på baksmällan jag var seg och kändes som om jag typ flöt genom rummet när jag gick ner mot frukosten. 

slår mig ner eller typ kolappsar vid Teven och upptäcker att mitt älsklings morgon program var på tv, gissa vad?
Gissa, gissa, gissa
nä klarar det ändå inte. Det var Svampbob Fyrkant (det är ju så sjukans bra) Kolla på det upptäckte sen .. "Oj! bussen?"
lunkar upp för trappen sen, humm kanske borde lägga på ett kol. I rask tackt går jag till bussen men vaddå?
"Ingen där? Har jag missat den?"
Nej det är bara för att ingen har skola ju.. humm
Sitter på bussen skickar iväg ett mess till Johanna och undrar om hon är lika sliten som jag. Jadå!
möter upp henne på stan och då kom beviset, Johanna var inte lika sliten som jag, utan mer sliten. Garva åt hemma hela dagen. Helt vimsig.

Hade egen hårvård i skolan fixa Tilds hår, mitt hår och Johannas  :)
Vad sak jag ta mig till med mitt hår är såååååååå tråkigt!
DÖD!
Efter skolan mötte jag upp Sara för att uppdatera henne om vad som försegick XOXOXO, Vidare hem till henne och slinga hennes hår, men med hennes lejonman till kaluffs så tar det sin lilla tid. Hem efter det sen film med Kim och resten. Skön dag men ändå så sjukt jobbig!

Nej nu ska jag gå och dö i min säng så om ingen ser mig i morgon befinner jag mig där.
(tack för onsdagen Johanna mycket rolig och bussigt, det ska göras om)



Peace and out!

Kommentarer
Postat av: j

fyfan vilken bra kväll ;)<3

2009-06-05 @ 08:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0