You better die young,

Kom nyss hem från Jocke, skattar mig själv som lycklig som har han som vän. Underbar människa. Kim var hos Jocke ett tag också men gick gasnka tidigt eftersom han jobbar nu.

Vi hade det trevlans, först det vanliga KAFFE i köket vidare in i TV-rummet och där vart den en blodig skräckfilm och efter det vanlig tv med massa skitsnack.  Men ville inte stanna allt för länge för vill komma upp skapligt eftersom jag har en jävla massa att göra, Ville igentligen inte åka hem känns så tomt här hemma  även om huset är fult eftersom bror har 4 vänner lanandes här. Min säng känns ovanligt stor och mitt rumt känns tomt.  Så mycket kännslor innom mig som bara väller upp och det kommer och går det gör det alltid. Blir sängen för stor så får jag bara förflytta mig till soffan och slå på några avsnitt av vänner brukar alltid kännas bättre.

Börjat läsa en bok, ja gott folk ni läste rätt. Jag Filippa Ebba Westerberg började läsa på en bok i går och den verkar hely okej. Och tjock bok med liten text desutom. Det borde underhålla mig ett par dagar allafall. Den heter
14ÅR TILL SALU
- EN SKAKANDE SVENS HISTORIA

Den handlar om en svensk tjej som vid 14 års ålder blev våldtagen av en gämårig kille, det var hennes oskuld. Efter det känner hon sig aldrig riktigt värdig glödje mm. Hon straffar sig själv genom att börja sälja sin kropp mot pengar. Det var hennes vän ide från början. Det är en sann historia som skakar och rör den som läser den.

Det finns bara en bok som jag läst innan som jag fastnat för och det är med ont uppsåt. Sjukt bra, så bra att jag läst den ett antal gånger skulle gissa sälv på 6 gånger. Inte heller en lätt läst bok. En tjock jävel med extremt små bokstäver. Snodde den från ett hotell i Brasilien för ett par år sedan. Läste den där nere men fasna i den så groft att jag var tvungen att ta med den hem för att läsa den igen.

MIN LISTA:
1: Tvätta lite kläder (börjar se tomy ut i gaderoben)
2: Städa bilen, damsuga inombords och tvätta den utanbords
3: Pressa i solen innan grabbarna vaknar därnere och börjar härja.
4: Träffa trevligt folk och sola och bada
5: Göra det jag känner för att göra....


Ganska så fin troligen kommer bara pugnt 3,4,5 att göras men det är en bra plan tycker jag.



Mina snyggingar <3


Peaceandout!

Kommentarer
Postat av: Evelina=)

ja par riktiga snyggingar verkligen hahaha <3

2009-06-23 @ 20:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0