de gånger jag ser dig så bubblar ilskan upp inom mig men jag akn inte förstå varför,

Nu på sommaren har det inte blivit så mycket bloggande, det händer inte så mycket man bara är liksom.
Här är några bilder från går dagen när jag och Rebecca var ute och glassa på sjön.







I dag var jag i Vilsta med en bunt härliga människor. Skönt som fan speciellt att komma ut ur huset. min bror har 4 vänner här och  de sitter och lanar. Fick inte min lugna ro som jag vill ha på morgonen när jag tar mig en solstund. Men när dom börja vakna och härja så fludde jag till stranden. Måste hettsa på brännan innan jag börjar jobba.

var ehmma hos Jocke i går det var jätte mys massa kaffe sen film sen massa mer prat sen massa TV kom hem efter fem i morse.

Peaceandout! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0