Ditt leende gav mer än alla ord du någonsin kunnde sagt till mig,

Party hela helgen, vart gasnka så drag denna helg. I fredags var det  skolavslutning, var först på stan luncha som vanligt med Sara och resten, trevligt som vanligt skillnaden var att vädret sög sjukt kallt. Va hemma hoss Östvik åt och drack på kvällen. Allt var jätte mysigt och fint, kul attt träffas och prata med allihoppa. Var där typ hela kvällen drog till Rozen en snabbis sen åkte vi hem. Vart ingen helgalen vildkväll dock men jag vaknade fräch dagen efteristället .

Studenten, vill bara säga Grattis till alla studenter MEN speciellt till några speciella, mina närmre vänner. Ni vet vilka ni är allihopp. Ja, vad ska man säga jag och Sara fick åka med Saras pappa ner till stan eftersom det regna så förskräckligt. Kolla på Rekanes grattade VD sen gick vi mot Rinnman men jag han inte stanna där så länge jag skulle iväg och säga grattis till Kussen min och en gammal god vän vi St:Eskil. Sprang runt ett bra tagt innan jag hitta min familj det resulterade till en massa blåmärken och ömma fötter. 
Efter det gick jag till fontänen där vikade jag och stod och hoppa och tjoa ett tag, sen kommer Clarence och drar upp mig på flaket med hans klass. As kul!!!!haha
Vikar till sara som sedan springer efter och också hoppas upp men efter ett tag så hoppa vi av. 
Efter det spendera jag kvällen med stress och ett jävla bilkörande. Jag hade låvat Mor&Far att skussa runt dom. Så hemma hos min kusin så skynnda jag mig hem mellan middagen och fikat för att göra mig i ordning. Tillbaka sen för att ta en kopp och vara social. Sen hem med bror min, tillbaka för att plocka upp Mor&Far. Köra dem till Malte gratta han ett tag men sluta med att jag stanna där längre än väntat. Och jag hade så sjukt kul det var massa trevligt folk. Jag har ju kännt många av dom sen jag föddes. Sen körde Marcus mig till Lundvall. Det var OK men det var roligare hos Malte mend et beror vell på att jag kännde dom som var där väldigt  bra.  

Under natten försvinner Sara spårlöst men inte väskan. Hon hade gått vilse under något ställe men lämnat väskan. Hon hade satt sig på trotoaren i 30min, sen kommer det en bil som hon liftar hem med. CP Jag trodde hon hade däckati skogen eller något men så var ju då inte fallet. 
Dagen efter mådde jag förvånasvärt bra, ingen större baksmäll eller så. Men det beror vell på den ENORMA  promenade vi gjort dagen innan.

I dag har jag bara slappat kollat film, brydde mig inte om att sätta på mobilen heller som dog kvällen innan. Jag tyckte att jag behövde vara ensam och i fred ett tag så....

Åkte och rösta i dag och plockade upp bilen som jag parkerat utanför Malte. Det är ungefär den största ansträngningen jag gjort i dag . Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig ner och träffa kim och de andra glutta film eller om jags ak glo film själv i min ensamhet.
Jag åkte till min pappas arbetspolare som har två småbarn och jag åkte dit för att låna några filmer. Jag fick med mig typ 8st tecknadefilmer. Jag bara ÄLSKAR tecknat! så hummm .... svårt val!!

Här är de bilder som blev,  ska snoka runt lite efter fler senare :)


Efter den galna timmen i aulan träffa jag min "roliga" klass i tiorisalen

Bjöds på gåttigheter.

Kommer inte sakna detta

Efter röjet hoss Östvik,


På Clarence flak,




Studenten efter min stressade stund när jag fixat mig.


Ska glo på mina barnfilmer nu, ingen som vill göra sällis? ;)

Peaceandout!

Kommentarer
Postat av: Sara

roligt med lite småstunder för sig själv ibland i kylan ;)

2009-06-07 @ 22:34:24
URL: http://blogg.passagen.se/sweet.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0