Det existerar bara ironi,

Det kommer och går människor hela tiden under en livs tid och många som man möter lägger men inte på minnet, dom bara passerar.
Men så kommer de stunder du man möter den speciella personen som man minns, som man lägger på minnet, som berör en men som även de passerar vidare men lämmar ett spår efter sig slutet av sommaren mötte jag just den personen. 
En kille som inte var som någon annan jag träffat.

Han var speciell och annorlunda. Han var inte som alla andra, unik. En personlighet för två och ett riktigt charmtroll.  Han hade verkligen humor och charm, kunde inte sluta le när jag var med honom. Han var inte speciellt komplicerad han körde bara sitt egna race.
Han brydde sig inte ett  skit inte om vad andra tyckte och tänkte om han. Han körde på sitt egna race och tog ingen skit. Och just det gillade jag han var egen och brydde sig inte, för så som många andra så bryr sig dom allt för mycket om vad andra ska tycka, tänka och tro.
Vi umgicks en heldel och hade de roligaste stunderna i hopp, levde rövare på nätterna och låg och sov halva dagarna, det var bara så sjukans roligt. Under den tiden mötte jag så mycket nytt folk, snälla och dumma, trevliga och otrevliga,  ärliga och falska, det var en helt annan värld, en helt annan livsstil. En livsstil som är så sjukt rolig och där det alltid händer saker men en livsstil som inte var min för en längre period. Några av mina roligaste dagar under sommaren var med just han.
Han var just en sådan människa som man lägger på minnet, en sådan människa som har en inverkan på en. Men även han passerade och vi gick skilda vägar. Även om vi kan ta upp kontakten då och då så är det inte så mycket mer än så, ett sms ett samtal. Men man kommer att träffa så mycket mer människor och det kommer komma så många mer personer som man kommer umgås med men det är inte alla som kommer stanna på det viset eller som man minns på det viset som jag alltid kommer minnas just den här personen. :)


PEACE and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0