I leave the world in chock!

Mys hela dagen, torsdagar är fan så sega.
Började med körlektion på morgonen klockan, 07:00. Jobbigt. efter det skolan KAFFE och svenskan. Det var bara Jag, Johanna, Matilda och Jessica som var på den (Olle skulle vart med men var lite krasslig).  Och ni vet när man får en uppenbarelse om någonting eller någon så var det på svenskan om svenska läraren. Trodde jag skulle få världens utskällning pga. hur jag ligger till i svenskan men ICKE, tvärt om vi hade en seriös diskution och kom fram till en massa bra saker. Man fick sin röst hör och fick veta vart man hade svenska läraren, en guldstjärna till henne.
Men sen är det hål i typ 2 timmar SEGT sen matte sen lunch sen en lektion SEGT!

Men på lunchen så var mina flickor så underbart söta mot mig, nästan ätit upp Alaa och Johanna gick iväg trodde de skulle på toa eller fixa sig eller någonting, la ingen större tanke till det. Men när de kommer tillbaka så sjunger dom för mig + de andra flickorna och har en "blomma" och packet till mig!

TACK!!!!!!



                                       


Blev så jävla rörd/glad av dom har bara fått en present tidigare som rört mig på så vis, tavlan av Sara vid min 16års dag. (men Saras och Eves "fina" present förra året ligger tätt in på)

Efter skolan var jag och Sara i väg på arbetsmessa och kolla jobb och bla bla, senare FIKA! Satt och försökte komma på en bra lösning till helgen men gick icke, så vette fan hur den blir. Det löser sig, det är bara att kööö.....
Nu sitter jag hemma ska städa lite så det blir lite fint, vem vet vem som kommer och hälsar på denna helg. Hihi!

Peace AND out.

Kommentarer
Postat av: matilda

fan va söt du är <3 :D:D

2009-03-07 @ 15:07:21
URL: http://matildalind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0