Inget att diskutera,

Sara och Eve som hos mig i går till i dag och alla har vi varsin dator här. Och på något vis jag som bor här fick den SÄMSTA sov platsen sara tar den stora soffan eve min säg opch jag den lilla soffan. Nu sitter vi här vid datorerna och jags ka snart lämna dom för att ge mig ut i trafiken.
Men bara berätta om här omdagen för det var så sjukans roligt. Jag skulle åka och köpa glass med Rozen, så vi gjorde det det var asss gått, glass med chokladsås. Sen låg vi och kola på tv så berättade jag om när jag köpte snus. Jag hade köpt snus och han i kassan övetalade mig att köpa en ny sort så jag gjorde det. (inte så goda) Oc h den snusen öppnar man på ett anornlunda sätt. Man trycker på sidan för att öppna. Så rozen sitter och kollar på den så frågar han
 "Hur öppnar man den?"
"Man tycker där," svarade jag
Rozen vänder sig om och kollar på mig och säger:
"Vad händer sen?"
Och jag börjar AS garva kunde inte sluta skratta, vad skulle kuna hända liksom?
Kanske inte låter så kul men höll på att dööö av garv just då. En skamsen rozen muttrar i hopp och öppnar den och inget händer sen. Åh gud vad han kommer få höra det där länge.


Nu ska jag killa sitter och spelar "tarzan" (som gjordes 1999) As kul har inte spelat det sedan jag var mycket, mycket liten. Hihi!
 
Peace and OUT!

Kommentarer
Postat av: Mr. R

Varför inte sova brevid eve? skulle nog vara ganska mysigt (a)

2009-03-21 @ 16:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0