It's always too late,

Som jag sa tidigare så var jag hos farbror doktorn här om dagen, tisdag för exaktheten. Gick inte så bra som jag hade hoppat efter som jag fick panik. Jag tål inte nålar eller sprutor så sa de att jag var tvungen att lämna blod prov. Börja med en lite klump i halen när jag förklarade att jag inte kan ta en spruta. Sen fick jag sjukans ont i magen och kände hur jag fick tårar i ögonen. Dom där tanterna är ju inte heller speciellt trevliga. Det sluta men att pappa fick hålla mig i handen medans tantjäven tog en sådan där sticka i fingret. Jag vägrade lämna ett blodprov jag klarar INTE det. Så nu kan dom inte ta reda på om det är fel eller inte på mig, haha sönd. 
Som dom som känner mig vet att jag inte tål sprutor alls nålar eller annan skit. Sist och gången innan det så svimma jag och det var INTE roligt. Aldrig, aldrig, ALDRIG gör jag om det never!
Fick alla fall några fucking tabletter som jag att jag blir så jävla trött och när jag sedan ska upp på morgonen så värker dom fortfarande så jag kommer INTE upp det är OMÖJLIGT, så efter jag börja ta dom så vaknar jag inte förens den gått ut typ. Ganska så ruttet.

I dag hade jag träning gick inge vidare men det ska bli så jävla kul nästa vecka så ska vi börja dansa i högklackat, så spännande. Ska bli riktigt roligt. Det är alltid lika skönt med dansen man blir på så sjukans bra humör och man blir så taggad att gå ut och dansa lite på  fredags- eller lördagskvällen.

Helgen ser ganska chill ut, Mina planer ser ut ca så här:
-Fredag: slutar skolan sent, sen ta mig en funderare på om jag ska ut och leva rövare eller inte.

-Lördagen: Då bjuds det på middag hos mig, enbart flickor och en massa mys, mat gått att dricka och prat.

-Söndag: Ska klippa Sara och dricka kaffe... typ!



Just nu sitter jag bara och tänker på hur jävla gärna jag vill ha vår, i dag var jag och handlade mig ytligare ett par nya solbrillor och ytligare nya sommar/vår kläder. Jag är så taggad för sommaren och för allt som det innebär sista sommarlovet ju.
Men innan det ska ske så ska jag, Sara och Eve upp och glassa lite i sälen tillsammans, så var införskaffade mig en ny skidjacka. Mor hjälpte till med betalningen (tack gode gud för det). Så nu är allt packat och klart köpt nästan allt förutom vantar till skidsemestern. Ska bli så jävla nice, fatta sitta i backan mysa grilla lite korv eller gå och köpa mat på restaurangen på toppen. Sitta och glassa i solen med solisar och allt vad som ingår.
Och det häliga med det när vi kommer hem sen så kommer det vara full vår här hemma (hoppas så).



 




Tänk alla går på stan alla tjocka jackor är av, kanske en lättare tröja och solbrillor. Man går ner på stan efter skolan först tar man en glass sätter sig på torget kollar in alla som går förbi sedan möter man resten av liga går och sätter sig på ett mysigt fik med uteservering.
Går in köper en kaffe och någon god bakelse kanske och sedan sätter man sig på en stol i solen och sitter där tills solen är försvunnen.  Så fortsäter det så hela våren tills sommaren kommer...... Och då, då kommer bikinin fram stranden kalla ölen och massa chill på stranden, ligga där en hel liga flickorna kollar in killarna och killarna kollar in flickorna. Alltid lika kul, senare på kvällen blir det en lätt klänning och ett härligt gäng grillning eller fest.
Åååh! Gud vad jag längtar!



Peace AND out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0