Livet är en gåva och man vet aldrig hur länge man får behålla det,

Just nu sitter jag hos Olivia och myser kom hit och väckte henne, hehe. Nu sk vi göra oss i ordning och sedan bege oss till skolan och dricka kaffe eftersom det icke fanns mjölk här.
I dag blir det chill skolan sedan, ner och inhandla någhonting till pappa och sedan hem och plugga.

Gud vad jag längtar till helegn som kommer ska bli så skönt, men måste gå upp för tidigt på lördagen eftersom jag ska åka iväg och åka snowboard med Robert så detblir nog inte så mycket äventyr för mig denna helg. Men behöver åka lite innan jag ska upp till Sälen så ska bli sjuckans roligt.
Men ska killa iväg till skolan nu..

Peace and out

Kommentarer
Postat av: Olle

det är så mysigt att du kommer hit och hälsar på mig, blir så glad även om det betyder att jag måset vakna tidigare. blir bara glad när du och jag är med varandra. spelar ingen roll om vi är trött eller så. jag älskar dig så mycket. kan göra vad som helst med dig, lät skumt där. men du är min fille. duochjagbästisar!

2009-03-25 @ 21:31:01
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: mr r

får hoppas det inte blir några brutna ben ^.^

2009-03-27 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0