nu är du inte mitt problem längre,

Hej å hå,
Fy hade en störtskön kväll i går. Mycket roligt, var på Lotus så sprang runt där och härja.
Så när jag vaknar tar jag en promenad med Östvik och berättade allt som hänt. Sen gick vi till mig och Oscar den gentlemannen håller mig sällskap medans jag städar rummet. Men hel plötsligt utan förvarning slänger han sig på mig och börjar kittla mig (ingen höjdare dagen efter, var Ganska så seg).
Nu har han dock gott och jag har just damsugit övreplan av huset in för kvällen. Ska åka och handla med pappa snart, MYS!
 Ska försöka hinna med och övningsköra, det drar i hopp sig. Sen ska det lagas mat och det ska fixas Massa att göra och så lite energi kvar. Så har INTE tid att sitta här.






















PeaceandOUT!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej hej!

allt bra ikväll?

2009-03-16 @ 22:51:23
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!

2009-03-17 @ 21:30:16
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0