Paranoid?

I dag var en skön dag behövde inte göra några större ansträngningar mer än att ta mig utanför dörren, som i sig är en stor ansträngning. Sedan vart det vilsta (friluftsdag) vi skulle gå en promenix men vi valde att gå hundra meter slå upp en filt och smälla fram med massa godsaker.
Vi hade bestämt sedan dagen innan, jag, Johanna, Alla, Olle och olles syrra att vi skulle ta med fika. Så alla hade med sig olika godsaker det fanns massa gått t.ex. muffins, choklad, varm chocklad, kaffe, mackor och annat fika bröd. Det var mysigt på sitt sätt vi satt där i en timma sedan vandrade vi tillbaka de hundra meterna och sen åkte vi hem igen. SKÖNT!'

I går var också en mysig dag. Kände mig inte på topp humör så sjukanmälde mig och inget liv som jag har tänkte jag
"Jag går till Rinman köper kaffe och snackar lite med Sara och de andra boysen i teknik."
Kommer dit möter min goa vän Östvik och Filip i kafeterian, (när vi vandrar där i från för att gå ut så ramlar jag nästan i kafeterian, mina klackar på mina skor var inte direkt ny gjorde plus att dom var blöta så det var ytterst PINSAMT efter som det satt en hel hög med människor precis bredvid) Jag och östvik beslutar oss för att gå ut i det fina svenska vädret och dricka kaffe och ta en cigarett det var ytterst mysigt när vi går in smsar jag Sara " Vart är du?" Svaret tillbaka var inte så tillfreställande direkt "Jag är hemma."

Tröttnade på Rinman åkte hem bytte om eftersom jag ansåg att min jacka som jag hade på mig var alldeles för varm. Smsa Eve och åkte till Rekane mötte henne och spenderade min tid på deras retoriklektion (ångrar mig lite att jag valde bort den lektionen).

Det var nu när man var på deras lektion man märkte den bittra skillnaden på att gå i en klass med enbart tjejer och i en klass där det var en blandning. Saknar den fina gemenskapen som vi hade när jag gick i 9:an, D9 det eviga fuskande, alla små bråka bland vissa "speciella" människor, tak som rasa, snöbollskrigen, våra svimmningslekar, bollekar och alla hyss vi gjorde mot lärarna och inte på tal om alla de speciella lärare vi hade genom åren, Britta, Eve Clas, Nina Peter och några olika svenska lärare det var gasnka underhållande. .Det var ganska kul IGENTLIGEN men just då kunnde jag inte se det roliga med klassen men det är vel sant, man vet inte vad man har förens man mist det. 

 Efter skolan åkte vi till stan tog en fika, jag, Julia och Eve Östvik jojna oss efter ett tag och slutade med att jag och Östvik satt själva kvar men jag klagar inte östvik är ju lite rolig.
Senare på kvällen så åkte jag och träffade Robert o kim (+ fler) Vi spelade lite kort och jag vart på MYCKET bättre humör eftersom det gick ganska bra för mig ett tag iallafall. Vi satt och snacka lite skit och kom fram till att en pokerkväll skulle sitta på plats nu.  Kommer bli Awesome!

Nu i dag ska jag dock spendera den hemma HELA kvällen (tror jag), ingen fika, inga utflykter och träffa folk, jag ska enbart vara hemma kanske tar ett bad och tar hand om mig själv lite ibland behöver man det.

BILDER!
Gammla godingar från D9-tiden!




SAKNAR DIG!




Haha, öhm...humor ?!

Visar allt i cam!




 


Älskade tider, vill tacka alla (NÄSTAN) för den tiden på Dj-skoaln vissa av oss höll i hopp från dagis. Kramar till er.

PEACE AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Phoenix

"tak som rasa", Undra vem det var :P Fyfan vad man saknar Djurgårn =/

2009-03-04 @ 18:40:18
Postat av: Rebecca Sundkvist

Men guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud hahahaha :D

2009-03-04 @ 22:49:09
URL: http://metrobloggen.se/r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0