Skapa dig en egen uppfattning, idiot,

Super skön helg vill jag lova,

Fredagen var så att jag skulle ta det chill men blidde inte så, åkte till Kim ganska sent men kom dit för ett kortare förkrök och bara chill, vi traskar senare ner på satn för att gå in på Lotus. (mina planer var att åka hem vid 00,00, eftersom jag skulle upp 05.30 för att åka till säfsen med Robert.) Hade riktigt skoj mötte massa trevligt folk och inte nog med det ett snöbollskrig bröt ut på torget, det var lagom mys kom hem vid 02.30 men inte för det fick man ju sova låg vaken tyttligare ett tag. 
Och det fick jag sota för dagen efter jag var så trött och så bakis när min fader kom upp för att väcka mig, skojjar inte mend et gick. Sov typ hela vägen upp i bussen. Väl i backen så började det bli bättre. Det var en mycket äventyrlig dag.
På förmiddagen var det + grader så snön packade sig under brädan så man stog stilla i backen och kom ingen vart, och detta orsakade då totalt kaos. Barn börja gråta föräldrar börja skrika och de barn som fick fart på skidorna åkte där ifrån medans föräldrarna ropa efter dom och Robrt sår och skriker "Nu skiter jag snart i det här och går och sätter mig i bussen!!!"
Så sjukans roligt stod och as garva. (Typ Rebeccas och min fattiga humor) 
Blev dock bättre lite senare så det gick det bättre/lättare att åka.  Robert och jag spendera våran tid i liften med att skratta åt alla som ramla, snöbollskring med fram- och bak åkande, och själv klart satt vi och skratta åt saker som folk tappat i liften mm. Men det fick ju Robert sota för senare när han själv nära nog tappade sin mobil i sittliften.
Det var riktigt trevligt, skönt att åka lite bräda igen var allt för länge sedan en liten uppvärmning tills Sälen.

Tack för dagen Robba!



Lördagen vart ju intresant också kom hem fixa i ordning mig sen ut igen på krogen, där mötte jag Ludde och Fhölöp bla sjuckans trevligt, mötte massa glatt folk så det var skojjsit, men det blev en MYCKET dyr helg.
 
Sen vill jag bara säga till Olle som vart lite bitter ifredags enligt rykterna, du är guld värld låter bilderna tala för sig själva.

Lika eller vad?!


 

PEACE and OUT!


Kommentarer
Postat av: mr r

hehe =) tack själv! <3

2009-03-31 @ 06:48:28
Postat av: Olle

HAHAH BITTER ! jag ska berätta. då kommer du höra den bittra historian. HAHAH !älskar dig!

2009-03-31 @ 08:19:33
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: johanna

hahahha, jag garvar åt dig ibland fille du är sjuk!!!! :D

2009-03-31 @ 20:19:29
Postat av: Filippa Westerberg

Haha!

Du har också dina ljusa studner johanna;)

2009-03-31 @ 22:41:19
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: linnns

sv: Ingen aning, men det går ju alltid att titta på programet på kanal 5s webbtv :)

kram

2009-04-01 @ 23:09:57
URL: http://linnns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0