Känner ingenting, bara tommhet,

I dag har jag inte vart i skolan för jag har vart och kört halkbanan. Och jag var inte alls nervös så det var ju chill men som vanligt sågör jag bort mig. Killen i kassen berättade vart jag skulle, går dit öppnar därren då har jag kommit HELT fel när inte är en lite verkstad och jag vänder ju fortare än än jag vet inte vad. Och på andra sidan står den här killen och ropar "Fel dörr, fel dörr!"
Som om jag inte kom på det själv.
Går in sätter mig vi sitter och pratar ett tag och sen säger läraren "Ja men då sätter vi i gång då"
Och då mitt hjärta, Jag hade inte lyssnat på ett ord av vad han sa, jag var alldeles förtrött för det är ju, tänk om jag gör fel.  Det  började gå tusen tankar runt i mitt huvud medans vi gick mot bilarna.
Vi körde två och två, hn jag körde med var sämre än mig så det känndes mycket bra (ego får man vara ibland).  Vi började köra det gick bra för mig men inte jätte bra. Men för tjejen som satt i samma bil som mig gick det inte så bra. Hon halka runt som en tok, kärringstopp nästan hela tiden och körde av väge, skojjar inte hon körde av banan och rakt ner i en damm, 0.5m djup. Det började ryka från bilen och det tog oss ett bra tag innan vi fick loss bilen. MEn hon klarade sig fint ändå.
Ja, där ser man som det kan gå.

Tog ledigt från skolan och behövde inte komma tillbaka till skolan för dom skulle på en teateer så. SOFT!

I går övningskörde jag till IKEA och köpte mig en bokhylla till alla mina filmer och andra CD skivor. Nu ska jag inte göra så mycket ska städa lite och fixa och dona, vad ja hittar på to night får vi se. Tips?!

Sen vill jag ha hjälpen, Hur ska jag göra med mitt hår?
Behålla det som det är eller blondera tillbaka det, eller komma på något nytt igen?  (svart är UTE slutet)




PEACE and OUT,

Kommentarer
Postat av: Olle

fille min bästa vän, mitt ljus i dagarana. min ängel. Hoppas du förstår att du är min!

2009-03-24 @ 23:33:59
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: mr r

vilken jävla failure som körde ner i dammen HAHA! ;D

2009-03-27 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0