Det vill bara inte försvinna,

I går var jag på mitt första krogenbesök. Mycket roligt. Känndes dock konstigt att läna flickorna på festen och gå utan dom.

Kvällen började i saras pappas lägenhet, jag, Sara, Eva och Thea. Efter många groggar och springade tillspegeln så var man färdig fixat. Satt ett tag och kom in på mycket roliga samtälsämnen. Efter vilda diskutionen och många chockerande avslöjande kan vi nu säga attt vi känner varandra lite bättre. (klagar inte)
Efter ett par timmar så rör vi oss mot torshälla komemr dit träffar lite roliga folk och mitt i allt sitter Henke den lilla lärkan. Efter ett tag tar jag och Rasmus oss ner mor krogen (vart mest fram och tillbka). Väl inne på krogen så vare bara att köra på, dans och många samtal med roligt folk.
Efter krogen bar det i väg till Rozen och en kabbabtalrik med sig i högsta hugg ( den tillhörde Rozen men jag bidrog till attt den tog slut så fort) La  oss allt för sent.

Morgonen där efter så var jag tvungen att raska på släkten skulle komma på besök och käka tårta, dricka kaffe och ha meningslösa samtil med varandra hos oss. Så det vara bara att städa undan i lägen heten hann med en god kaffe och en ytterst god cigarett, Pap min kom och hämta mig och Sara, men lyckligt vis var det sara som var den som var mest bakis..

Kan inte fatta det det här är tredje släktträffen i rad som jag är bakis på, men lyckligt vis är det inte så illa som förra gången (dagen efter Rebeccas party)  Det var hos min farmor och farfar, det var julbord och alla var ju  sammlade. Men jag klarade inte av att  sitta där ens vid bordet jag var så dålig och såååå trött så jag gick och satt mig i Tv rummet sommnade sittandes huvudet lutat mit min axel och armarna i kors. och resten av släkten satt i rumet brevid och åt julbord, INTE så lycket....ni kan ju gissa om man får höra pikar om det varje gång släkten sammlas.


 
Fan vilket drägg jag är ibland. Haha!


Nu är iallafall släckten här och sara åkte nyss hem och jag har fått massa pengar och presentkort osv.
Antar att dom snart går då ska jag traska ner till statiol och köpa mig nya cigaretter och snus efter jag klantig som jag är och med helt fel väska tappade mina i går, ganska så ruttet.


PEACE and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0