Vänner för en dag,

Skolan i dag för att leka duktig och ännu duktigare så var jag på första lektionen! MYCKET duktig. Hade min hatade håltimma i dag spendera den tiden på stan med Matilda och Jessica, slösa lite av de pengar jag fick dagen innan.

Efter skolan FIKA med Sara där hon gjorde dagens, nej troligen årets största tabbe. Haha!
När man pratar om trollen, så sitter dom bakom en. Haha. Ytterst roligt.

Sen vandrade vi runt och kolla lite ny skidutrustning, efter som jag, Sara och Eve åker till Sälen efter påsk och man måste ju se lite fräsch ut. Det ska bli fy bubblans roligt, har inte åkt skidor/snowboard på sjukans länge (Förra vintern en dag *snyft), Feta planerna för oss tre där uppe.

När vi gick där på stan och kolla så börja vi prata om hur sällen vi äter pizza på stan (kanske tur ändå) så huxflux så hoppa vi in på Phoenix och köpte oss varsin pizza. Hejdå pengar! tar ju slut fortare än vad jag håvar in dom.





Ganska så nice!


I morgon är det praktik (nej *snyft), det ska vel bli kul men så jävla jobbigt men blir inte så jobbigt eftersom jag sak till farbror doktor i morgon vid 11;00, Efter det ska jag hem och plugga järnet inte för att jag tror att det kommer hända själv men kan ju ha den inställningen.

Peace AND out!


Kommentarer
Postat av: Saften

Kanon kul! 5 av 5 toast

2009-03-10 @ 00:13:56
Postat av: Anonym

on det var kanon kul, OM! Hahah Absolut! 5 av 5!

2009-03-10 @ 00:19:19
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Saften

jävla tjockisar!

2009-03-10 @ 23:13:50
URL: http://blogg.passagen.se/sweet.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0