Att öka nivån, höja ribban och visa att man är någonting speciellt,

Seg dag som fan men ändå ganska skön, Men satt i "mys rummet" så fick jag nästan ett av mina utbrått. det är till för att plugga slappa inna lektion men istället använder folk det som sångrum, musikstudio, lekstuga, överrösta varandra med de största och värsta nyheterna, folk skriker och gapar och i dag så behövde jag VERKLIGEN blir klar med mitt arbete som skulle skrivas. Och först så satt det ett gäng flickor som satt och skrek, stampa i golvet, och gud vet vad dom gjorde efter flera sammanbrott nervösa anfall så skrek jag "HALLÅ!!?" INGEN, ingen hör mig
"HALLÅ!!? SNÄLLA? kan ni dämpa er ?"
Dryga fittor såklart emn dom lugna ner sig lite allafall, tyckte jag hantera situationenbra. Går därifrån kommer tillbaka efeter 20 min då sitter två flickor vid datan brevid (Finns bara två där) och skriker och fnittrar och killen bakom mig börjar spela DÅLIG, dålig musik på sin bärbara och jag som då försökte förklara en sak för Johanna kunnde inte hör vad jag tänkte ens så börjar prata med den "EXTREMA" rösten pratade skit högt så jag kunde höra vad jag sa eftersom jag inte kunnde tänka. MEn arbetet vart klart och hammna på sidnummer 11, MCYKEt stålt... hihi!
Efter skolan åkte jag till Sara trösta henne (sjukling) och berätta det senaste som hänt, gjort och sagts SJUKT KUL. åkte hem vid nio plugga och sen nu ska jag snart sova men inna  SEX AND THE CITY (lånat s 4, 5, 6 av Tild)
Det är helt sjukt vad jag har pluggat denna vecka knappt gjort något annat, ovanligt för att vara mig men ÄNDå ligger jag lite efter. MEn det tar jag i kapp.

Låten udner hittade jag och Sara när vi satt med bärbara vid tv och kolla på "antikdeckarna" med sara päron, humm.. kul.. Mys Tyckte den var lite rolig ändå bara för att den var så dålig. 
Helgen blir mys, kolla handboll och käka kinamat med ett gäng härliga människor och fredagen får man allt se vart jag hammnar.
 



PEACE ANDOUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade inte tid att fika men du hade tid att åka hem till sara..?

2009-05-08 @ 14:44:27
Postat av: Anonym

tack för den

2009-05-08 @ 14:44:57
Postat av: filippa westerberg

CHILLA!



Åkte förbi henne för att sancka, hon va sjuk och lät deppig åkte dit för att muntra upp henne (+ Jag och sara bor inte så långt ifrån varandra så det är gång avstånd) och hade inte tänkt va kvar där speciellt länge. MEN mina bussar går inte så ofta och jag hade igentligen inte den tiden!

Varsågod för den!

2009-05-08 @ 17:14:59
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Saften

antikdeckarna med mor<3

2009-05-08 @ 17:38:42
Postat av: filippa westerberg

mycket mys <3

2009-05-08 @ 18:54:19
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0