En fråga, ett ärligt svar det är allt du får,

Tar mig en funderare på om jag ska ta mig till skolan imorgon, har vart hemma nu måndag och tisdag inte vart riktigt frisk och kännt mig lite halv hängig. Men det skulle ju vara äckligt fint väder i morgon så om man skulle ta sig en extra dag för att bli helt frisk i solen kanske med läsk och hela köret?
Ingen lust alls att gå i skolan längre allt känns bara så himla jobbigt, trodde aldrig jag skulle säga detta men Fan vad jag saknar min andra klass just nu. Dom var ju härliga att skratta med och åt och jag hade en så go vän vid min sida vid skolbänken som jag slog och pussade på, alla lärare, mattanter, salar och trappor. Det var fan så mycket lättare då än nu jag hade ett mål klarade målet och för vad?
Rutten fan.

Var hos tandläkaren i dag, finns det något värre än "Hej, Filippa nu ska jag ta ioch kolla dina tänder men jag skiter i att ta på mig mina handskar och kör ner mina fingrar i din hals"
Varför, varför? varför sätter vissa bara inte på sig hanskar, hur jävla otrevligt är inte det liksom. Inte nog med att en främling ska kolla dig i käften och pilla med fingrar som gud vet vart dom vart. Nej tack! Men men allt såg fint ut, inga nya överaskningar!

Nej, nu mooot sängen oh säng härliga säng!

Peaceandout!

Kommentarer
Postat av: jessica, alaa och olivia

fille du kommer aldrig få din klass tillbaka. Spelar ingen roll hur mycket du saknar det du kommer aldrig få tillbaka det som har varit om du har lämnat det en gång. Du har ett mål tar din resa slut där eller ska du inte kämpa för att din mål ska bli sjukt bra. ryck upp dig själv!

2009-05-27 @ 10:05:00
Postat av: filippa westerberg

Det fattar vell jag med!

2009-05-27 @ 12:18:24
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Alaa

Du vet väll om att vi älskar dej så jävla mkt, och vi vill att du ska ha det bra och att du ska kämpa och aldrig ge upp.. Vi vill ha dej med oss på skolan Fille.. Det du nog inte fattar är att vi saknar dej!

Hoppas att du förstår hur mkt vi gillar och hur mkt vi är rädda om dej..

Puss på pannan!

2009-05-27 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0