kan inte låta bli att le,

Jag är fan äckligt lätt skrämd, i dag så var jag med Kim, Kalsson och Robert. Kolla film och chilla när vi skulle gå ställer sig kalsson bakom en vägg skärmer mig så jag nästan tuppa av, snackar lite och sen går vi igen då krymer Kalsson in bakom en lite dör och lurar där, och vad händer? han skrämmer mig så jag nästan kissar på mig. Kan inte fatta att jag blir så rädd, står och skriker för fulla hals, *suckar

Lagade middag till famlijen i dag, sååå stålt. Ingen finmidda men, spaggetti och köttfersås. MYCKEt god.

I morgon ala da FIKA ...:! Med alllla de bästa.


Något att tänka på?
Varför får bara tjejer dåligt ryckte med aldrig killar?
även om de gör EXAKT samma saker lika många gånger.

Fundera på det och kommer ni på ett svar så berätta för mig, för jag kan banne mig inte göra det.

Peaceandout

Kommentarer
Postat av: Thea

I know. Helt sjukt det där med rykten, det går mig på nerverna. Jag menar, whats the difference?



Men, jag har en liten plan, som jag ska dela med mig av för att lätta lite på trycket....

2009-05-21 @ 15:51:01
Postat av: filippa westerberg

låter fint thea lilla ;) hihi

2009-05-21 @ 19:33:52
URL: http://frommyinside.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0