Sanningen finns i det förflutna,

Hej hopp!

Helgen bravader blev inga större, fredagen firade jag Sofia den fula ungen som fyllde 18år det blev en ganska så suddigt kväll men men, vaknade på Lördagen skulle åkt och rida med mor. Skulle rida islanshästar jag och mor min brukar göra det någon per år. Men när jag vaknar (9,00) har jag feber och det slutar med att jag inte klarar av att följa med. MYCKET TRÅKIGT.
Lägger mig istället i soffan sommnar om, sover till 12.00, vaknar sommnar om efter 30 min, sover fram till 18,00 ätar sommnar om till 20,00. Kollar på Robinsson <3 tills Melodifestivals skiten börjar på Tv. Ringer Oscar och åker och hyr film, 5 filmer, en glastårta och suranappar blev det. Sommna ganska tidigt senare vakna inte ens av att mina mobiler ringde sov ända fram till 12.00 nästa dag.

Så med en kortare sammanfattning så har jag fan sovit hela jävla hegen. Mycket skönt men mycket tråkigt.
Söndagen spenderade jag med att kolla på en film som var 3timmar lång men mycket bra.

Just nu sitter jag själv i Saras klassrum uppe på teknik, jag har själv håltimma och vill då INTE vara på min skola eftersom jag inte har någon att vara med, Matilda var inte i skolan, Jessica är i skåne och Johanna är inte i Sverige det betyder att jag bli själv på håltimman eftersom Olle och Alaa har lektion.

Hade min extralektion i gymnastik i dag också, men läraren var ju CP. Men men hoppas jag får mitt betyg nu.
 
Peace and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0