THEAISTHESHIT

Nej men hallå i stugan! Vem är det inte som snor Filippas blogg en stund för att invadera den med mitt egna skit? Jo, svaret är jag, lilla oskyldiga Thea.

Jo, jag har då råkat invadera fiffis blogg för att hjälpa henne att få profilbilden stor, och kunde ju då såklart inte låta bli att skriva ett litet puttinuttit inlägg då också, bara för att.

Så, dagen har varit ganska så tråkig, varit hemma från skolan, igen. Men i morgon så återvänder jag, yes jag gör en come back till skolan, tro det eller ej, jag har saknat det. Inte skolan, men skolan. Inte allt plugg, men att i alla fall vara någolunda sysselsatt. Helgen, jadu, vad händer i helgen? Känner mig ganska så efter eftersom att jag varit hemma hela veckan, men det ska jag ändra på, det ni! Hoppas på att kanske få till det Med Fiffi och gänget, vem vet, jag kanske får nått! ;)


Nej, nu äre nog dags att dra sig tillbaka, ska nog hämta lite glass. Synd att ni inte får någon. ;)
You know you love me

Thea.

Kommentarer
Postat av: EVELINA

SKIT BRA INLÄGG THEA, YOU GO GIRL (y)

2009-05-14 @ 09:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0