saken är den att..

Fifi, Filippa Ebba Westerberg genom tiderna...
Titta och förundras!

2005
Ingen stil och ingen skönhet.




2006
Liten och fjortis




2007
Det roliga började,




2008
Bästa året, roligaste året, sjukaste året, händelserikaste året och älskade året






bilderna för det året talar ju för sig själv, mest bilder där ifrån.

2009
Åter har inte på gått så länge men lärt mig en massa,








Mycket bilder och mer kommer det bli, jag har över 13 800 bilder och det är 257 mappar.
Jag har sten koll på alla mina bilder och sett alla allt för många gånger. Men det finns ju inge roligare med en bild eller en film för att minas hjur jävla kul man hade just den gången.
En liten bildmani var det jag nyss fick!
PEACEANDOUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om dig fille <3<3hahahahdu kan vara lugn jag var oxp liten och fjortis. fast mega fjortis. menmen hahahha!

2009-06-01 @ 17:15:17
Postat av: Anonym

olle skrev nyss.

2009-06-01 @ 17:15:47
Postat av: Filippa westerberg

haha ja det har vi nog alla vart någongång i livet ;) Älskar dig olle min <3 hihi

2009-06-01 @ 22:13:26
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0