Kärlek gör dig svag,


HALLÅ gott folk, vad håller ni på med?
bara för att det kommer några droppar från himmelen så behöver ni vell inte ta på en vinterjackorna igen.Men åandra sidan såg jag en kille i dag som gick i solhatt, linne och ett par halv kortabyxor, man behöver ju inte överdriva. Men snälla ta inte åp er jackorna det är ju maj FFS. Blir ju deppig igen.

Kan ni fatta om en månad då är det sommar, snart kan man åka och bada SOLA, cykla och köpa glass, SOLA, Ha myskvällar ute i värmen, grilla nere vid vattnet, åka båt, sova ute bada och SOLA. Ja se man kan ju göra så sjuckans mycket längtar jag? Om jag längtar!
Ser ut att bli en toppen sommar i år med mina goa änenr som finns där och alla våra små planer, goda som onda!

Världen here we come!


Planen för hegen finns inte än men jag är ändå så sjukt taggad, vet inte varför hade bara en sjukt rolig förra helg kanske. Men något mys hittar man nog alltid på. Kanske dags för en nörd helg snart, filmkväll eller pokerkväll ass kul så längesedan sist! På någon?


Bilden är till Sara för jag vill bara säga hur jävla otroligt glad jag är som har henne som vänn. Jag kan vara ett riktigt drägg ibland men ändå så hjälper hon mig, hon finns där när jag gör om mina misstag hon stöttar och säger alltid så dåliga saker när jag är ledssen att det hjälper. Hon är underbar, vet ej vad jag skulle göra utan henne. Alla borde ha en vän som hon! Vi kan ha så sjukt jävla kul ihopp och vi kan bli så sjukt jävla arga på varnadra. Inte bara det att hon en en god vän hon fungerar så bra med min famlij, visst timar hon och min far i hopp sig mot mig ibland men fan det är lite kul ju. Jävla tack till henne! <3
peace and out!


Kommentarer
Postat av: Saften

"säger alltid så dåliga saker när jag är ledsen att det hjälper" hahaha tack!



Du vet att du betyder lika mkt för mig med <33

2009-05-07 @ 00:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0