Kan man någonsing passa in där alla försöker att vara någon annan?

I dag var inte min dag, i dag har jag varit så himmla deppig bara men vet inte riktigt varför heller. Legat i soffan och funderat för mycket. Igentligen så har hela helgen varit skit.
Fredagen va dock chill tog det lugnt och la mig inte allt för sent heller. Mötte mitt förflutna på krogen på lördagen, inte trvligt, du vet när man ser en människa eller en sak eller så och allt bara stannar upp det som pågår runt omkring slutar inte men du stannar som om någon tröck på en knapp. Du hör inget omkring men ändå så är du så medvetande om vad som pågårs men du kan inte röra dig.

Men det var en sjukt galen brud som blev utslängd från Lotus däremot ochd et vart en gasnka så stor show över det. Kul som fan Oscar hängde med in MYCKET skoj, när vi var på G till saras lägenhets så rök det 500spän pågrundav att Oscar skussa mig på cykeln, polisen stoppa oss alltså. Gick och la mig runt halv åtta och kvällen var nog inte något speciellt rolig.
Idag var jag med sara och kolal lite fotboll också sen åt jag amerikanpizza, super gott. Tummen upp!

Nu ska jag kolla vidare på sex and the city och gå tillbaka till att börja fundera igen. För mig är det vad söndager står för nuförtiden, att sitta i sin ensamhet och fundera och vara bitter. Förr var det en mys kväll.


Peaceandout!

Kommentarer
Postat av: Thea

dina söndagar kommer så småning om att vara skönadagar, varför gör vi den inte till en baksmälledag, med godis, chips och pizza, hyrd film?



kanske en bio? :) det blir vad man gör det till! <3<3<3<33

2009-05-11 @ 10:27:02
URL: http://iknowalice.blogg.se/
Postat av: Simon

haha fattar fortfarande inte vad polisen hade för sig när dom tog er. måste väl finnas bättre saker att sysselsätta sig med!

2009-05-11 @ 13:11:53
URL: http://schoent.blogg.se/
Postat av: filippa westerberg

Haha, Tack Thea det låter som en UNDERBAR idee skulle vara topppen. =D <3<3<3<33<3<33<3<33<3<3<33<3<3 Håller med det blir vad man gör det till;)

2009-05-11 @ 14:32:12
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: filippa westerberg

Du det fattar inte jag heller, fan jag kommer vara fattig i sommmar ;)

2009-05-11 @ 14:32:34
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0