Säg att du finns där ute,

Nej fy, nu har jag vart dålig med att skriva men det har hänt så mycket annat som tagit upp min tid och mitt huvud.

Men har dock hunnit med en hel del, jag har sk dra den korta varianten at det mest minnes värda,
Fredags kvällen så mörk ut, jag hade inget INGET att göra. Ringer Eve och hon kommer hit yttligare ett tag senare med msn som tidfödriv så dyker Östvik upp, raring. Vi bestämmer oss för att åka till Balsta träffa kim och sen.... Ja det var hela planen. Det var ju en del emos där kan man ju tala om, jag hade gjort min "ansträngning" för att passa in lite bättre genom att ta på mig en svart tröja. Det komiska är ju att när man går för bi dom i sitt blonda långa hår och ljusa jeans så var det inte enändå emos som inte vände sig om och glodde. Jag vet att vi brukar kolal på dom ibland på stan men härkan man ju snacka om om bytta roller. Konstigt igentligen vi är ju människor allihoppa.
Ja när vi tröttnat på det så beslöt vi oss dför att åka en sväng i bilen bara för att det fanns fan inget bätte att göra. Vi kom på hur kul det var att tuta på folk och se hur olika mycket dom hoppa till, till ingens förvåning så vard et ju flickor som hoppa mest. Men när det sen kom en alkoserad man gåeendes och vi tutar och skriker på han så blir det rött i korsningen. Jag och eve fick PANIK skojjar inte, jag skriker,
"Upp med rutorna, Lås dörrarna!!!"  

Ja men han såg ju farlig ut, men det slog om innan han kom i fatt bilen tur.
En annan kille av kinesisktursprung sprang på trottoaren men inte i träningskläder, Eve vevar ner rutan och skriker,
"1,2 ,1,2 1,2" 

Och allt de där som inte skulle vart så roligt vart genast mycket roligt. Vi hade en seg men ändå gasnka roligkväll en massa skitsnack och skrikande.
Viserligen så straffade det sig senare på kvällen, en förkyllning som legat mig i fatet ett bra tag börjar smyga in.

LÖrdagen vaknade jag upp med ingen röst, feber och en förjävligt täppt näsa. Men ett par värktabletter och ett par extra timmar sömn sen var man på topp igen, ut på nya äventyr. Var hos Simon och förkröka sen krogen med Sussie och sen en snabbis mötte upp resten av flickorna in till stan till Ponta sen var vi där till halv fyra ca Mycket trevligkväll. Men för min röst var den inte lika trevlig runt tre var den nära att försvinna helt. Men en helt OK kväll mötte en del folk som va trevligen och mötte en den folk som inte var trevliga en bra blanning tycker jag :)
Jo!! Jag har tagit mitt första dopp nu också, i sol uppgångens fina ljus, men inte så farligt klat som jag trodde mest uppfriskande, hehe!

Nu ska jag mötta Eve och Sara köpa gals soch prata!




PeaceANDout!

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

haha klart man kollar på dig som är så himla snygg. fille. har du glömt bort att du är en snygging!? hahah . <3<3

2009-05-26 @ 19:11:35
URL: http://vidholm.se/olivia
Postat av: SHEER BLONDES

Hej :)

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson)

2009-05-26 @ 19:14:54
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0