vild, fri, vågad,

OCH NU bilderna från helgn som var.


TORSDAG, Valborg, galen grillning hos mig sen in i mörkret i skogstorp.




Och nu in i dimman,



FREDAG, film trötta och osociala hemma hos Thea.



LÖRDAG, djurgån i sista kvälls solen, ut på små krogarna sen vidare till lotus och sen ner i en jacuzzii.





Bjuder på de två nedanstående,



Så mycket beskrivningar behövs nog inte tror nog att bilderna talar nog för sig själva. Men jag kan ju säga att ingen av kvällarna var jag hemma förän 5 på morgonen. TAck allihoppa för en nunderbar helg, jag har haft stört kul. Krmara till alla er!


Peace and OUT!

Kommentarer
Postat av: Saften

den har äääägt HÅRT!<3<3

2009-05-04 @ 23:50:08
Postat av: Anonym

En hård helg, men en rolig helg! <3

2009-05-05 @ 00:03:37
URL: http://frommyinside.blogg.se/
Postat av: Thea

Du har gjort andras helger mycket trevliga ska du veta! :) puss på dig!

2009-05-05 @ 19:33:04
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0