det är bara någonting vi får bära med oss,

Bilder från helgen vart det inte så mycket av. Fredagen tog jag inte så många eftersom vi satt bara och käkade.
Lördagen glömde batterit till kamran.

I fredags var jag ute och firade Cattis som fyllde 18år vi var och käkade på ming, vi var ca 20 flickor som samlats det var super kul. Men Cattis och några skulle vidare ut på krogen men jag följde inte med skulle jobba och jag var/ är inte den rikaste just nu. Jag åkte istället hem till jocke fasnade hon han hela kvällen.

Lördagen firade vi Kalsson som fyllde 20 år, Grattis till dig. Vi var hemma hos Kalsson och firade men samma sak där de ville ut på krogen, men jag kände inget sug efter krogen, inget alls. Känns så jävla segt att gå ut på krogen, samma ställe, samma folk och samma händelser. Det var några som gick ut och det var några som inte ville ( jag bla) vi gick hem till VD. Var där en del av kvällen, en vin flaska och några öl senare dvs runt halv tolv tolv så åker jag hem. Varför jag åker hem så tidigt förstår jag inte ?
Kom hem där mor och far ham middag tillsammans med grannarna slår mig ner där och har ett trevligt samtal, som involdrar mest mig som pratade. Mamma tröttnade bad mig gå... Bitter ringder jag grannarsnas dotter (som jag känner såklart) kollar om jag kan komma dit, går dit och vi fortsätterfesten där. Men tydligen så är vi ungdomar ganska roliga öndå... Slutar med mor far och grannarsna kommer och det slutar med Öl spel och 21.
När jag vandrade hem är lite oklart men men.. super!!
Söndagen sög!


Grattis Cattis, du var så fin i Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0