silence speaks louder than words,

Ja nu sitter jag här, Olle och jag har spenderat nästan hela dagen tillsammans. Först satt vi i dator salen och pluggade, Alaa var även med en stund men pga av lektion så gick hon tidigare. Efter det så gick/åkte vi till mig tog en kaffe jag visade mitt projektarbete för henne och fick lite tips. Körde hem kvinnan efter det och åkte till farmor och farfar där jag klippte farmor.  Där bjöds det även på min favorit mat som jag alltid ber om och alltid får när jag kommer dit, spagetti och köttfäsksås. Mumms!
Efterd et plockade jkag upp Pappa och Olle på stan igen och Olle hänka till mig och hjälpte mig med min övervåning som jag håller på och gör om lite gran och jag kan bara säga att det blev så mycket bättre nu!
Bilder får ni när jag blir klar. (tack olle för hjälpen)

Sitter och funderar över det förflutna, jag och Olivia satt och pratade om allt, allt idag. Jag har kämpat de senaste två åren med att lägga det bakom mig men nu ska jag (själv mant) dra upp ALLT igen.

Det känns gasnka tugnt att göra det men jag tror det kan hjälpa mig att komma över en del saker som jag ältar än idag  några år senare. Jag tror att det kommer kännas grymt bra efteråt allt, det kommer nog kännas som ett avslut. Sen när studenten är kommen så kan jag lämna mitt liv bakom mig och gå vidare.
Jag har insett att mitt förflutna kommer jag aldrig kunna fly från och jag kommer aldrig kunna förändra det. Jag kan bara förändra framtiden.
Jag tror att man växer som männsika och person ju mer man ha vart med om. Jag tror man kan ha mer överseende om man gått igenom mycket... Men för att kunna gå vidare måste man lämna det förfluta i det förflutna men aldrig glömma. 


När jag var hos farmor och farfar så passade jag på att sno några härliga bilder från dom,




Jag och min älskade mor på kräftskiva hon F&F

Min kusin tar studenten och öppnar de paket hon fick av oss, det avrd et största **stålt Haha!


jag på student middagen hos kusinen,

Jag på min farmors tavel utställning i sommras,

Och nu till huvud frågan som jag frågar mig själv varje gång jag ser mig i spegeln..
- Blondin eller inte blondin?

Kommentarer
Postat av: matilda

<3

2009-11-26 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0