det förändrar ingenting,

Sitetr i skolan.. själv men det är ju inte så konstigt eftersom alla andra sitter och gör prov men inte jag, varför? Jo för jag hade inte pluggat till det så kunde ingenting. Denna vecka blir tuff, prov i morgon och på onsdag och ett projekt arbete som inte går så bra. Har även två uppsatser att rätta och en uppsats att tillägga en del saker.  Suck! Hur är det tänk att mans ak överleva och när den här veckan är färdig så komemr nästa, den veckan har jag två prov måndag och fredag, en kvälls lektion på torsdagen och massa äckliga matte uppgifter att göra klart och lämna in, även den vecka ska jag göra en insatt att skriva lite på projektarbetet.

Nej fy vad jag bubblar om skolan man blir ju nästan deppig, kan ju vara posetiv i dag började jag inte för än 13,00. När de kommande två veckor är klara är jag färdig med Svenska B, äntligen, jag avslutar ävenstil och kultur historia och HVK och det är ju inget att tacka nej till. Och efter det så är det ju för fan jul lov!
Jul lovet ska spenderas på bästa möjliga vis så klart har en del planer som involderar vänner och inte involderar vänenr. Behöver lovet akn jag lugnt säga.
Efter jul känns det verkligen som om det är sista, sita biten till mål. Efter skolan så är man fri att göra vad man vill. Man är 18 år, ingen skola att tvingas gå till och hela livet framför sig.

Känns som att jag pratar om framtiden väldigt ofta men det är för att jag längtar så till framtiden men frågan är om man längtar för mycke till framtiden kommer man bli besviken elelr komemr man aldrig komma fram till just framtiden? Kommer man hitta någon ny framtid att vänta på?

Vad som än händer så vet jag att det här är ett avslutat kapitel.

Eftersom jag sitter själv så har jag ingen atts cnka med men har har fortfarnade massor att lyssna på. Det satt nyss ett gäng vid mig och skrek och härjade om vad vet jag inte.
Ett annat gäng som satt i närheten och några tjejer berättade för en kille varför han aldrig får "till" det... de hade några riktigt intressanta tiorier.

Och nu har jag tre killar som sitter brevid och spelar poker och det verkar gå riktigt bra! Haha!
Nu komemr Olle ska snacka med henne lite nu innan jag börjar, Naturkunskap B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0